AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Noen som har jobbet eller jobber i barnehage som har noe å si om hvordan det er å jobbe der, hvordan er dagene, hva dere skulle ønske dere visste før dere startet osv.. Vil være helt sikker på at det er den veien jeg vil gå før jeg tar noen valg. Er glad i barn, så klart. Anonymkode: 83354...06e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Det er veldig slitsomt og krevende, har aldri vært så sliten noen gang som de årene jeg jobbet i BHG. I tillegg til dårlig betalt. Det sagt så er det veldig givende og spennende. Anonymkode: af484...d0b 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Flott jobb! Rom for å være kreativ (spørs så klart på ledelsen), herlig å jobbe med barn, utfordrende og aldri kjedelig. Det var de positive sidene! Men i tillegg er det fysisk tungt, lavt betalt, høyt støynivå (ikke alle som plages av det, men for meg tok det veldig på) og slitsomt. Anonymkode: 4ee63...d90
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Flott å jobbe med barn, men det er elendig betalt, lite anerkjent i samfunnet, høyt støynivå, mye veiledning sv ufaglærte, høyt sykefravær og følelsen av å ikke strekke til. Så nei, jeg anbefaler det ikke og angrer på utdanningen min Anonymkode: a49ed...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 Det varierer veldig fra BHG til BHG. Hadde praksis i store veldig flotte barnehager men som ferdig utdanna har jeg ikke hatt det spesielt greitt på jobb. Angrer på utdannelsen nå. Anonymkode: de631...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå