clyde Skrevet 16. november 2016 #21 Del Skrevet 16. november 2016 13 timer siden, pøbelsara skrev: Og litt spesielt at Trine Grung - selvutnevt SoMe-guru presterer å skrive at kvinnsene på kvinneguiden som har hjerneceller som slåss om å dytte hverandre i rullestol og er sykelig opptatt av andre mennesker - se kommentarfeltet i bloggen til Kona til. Akkurat dette stemmer nok på enkelte i Rampelysforumet, av og til ser man tendenser hos brukere som ikke er helt sunne. Er ellers enig i innlegget ditt generelt, så skal ikke si så mye mer om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. november 2016 #22 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) Trine Grung var jo på min blogg og kommenterte og en gang (på den tiden jeg blogget) etter at jeg var kritisk i hennes kommentarfelt. Hun kunne spennende fortelle meg at hun hadde da et eiga program på p3 på nittitallet. Jeg synes at når man nesten tyve år etterpå fremdeles snakker om den gangen da man var "all that" på radio så er man ikke helt god i hodet. Endret 19. november 2016 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 19. november 2016 Forfatter #23 Del Skrevet 19. november 2016 Det er så ymse hvordan Grungs omdømme har utviklet seg. Rå på egenmarkedsføring, men ikke fullt så rå på å lande prosjekter.http://www.fagpressenytt.no/artikkel/trine-grung-skulle-være-med-å-revolusjonere-annonsering-på-internett-måneder-senere-slutter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 19. november 2016 #24 Del Skrevet 19. november 2016 På 16.11.2016 den 11.03, Hummingbird1 skrev: Takk for flotte innlegg👏🏻👏🏻👏🏻 Er så enig! Nå vet ikke jeg hvem denne pappahjerte og kona er, og er heller ikke interessert i å finne det ut. Men at sjølveste "bakebloggeren" samenligninger Kvinneguiden med mannegruppa Ottar er dagens 😂 Når man spekulerer i drama og clickbaites får man også tåle konstruktiv kritikk! Eller gå tilbake til å bake på det som egentlig skal være en "bakeblogg" 🤓 Trine Grung fortjener så lite oppmerksomhet og omtale som mulig, etter den flaue sekvensen hun hadde på Oprah. Uhm, etter at hun omtalte rettssaken mot ABB som "zzznork", så fortjener hun vel egentlig bare å bli glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. november 2016 #25 Del Skrevet 19. november 2016 29 minutter siden, Cavatina skrev: Det er så ymse hvordan Grungs omdømme har utviklet seg. Rå på egenmarkedsføring, men ikke fullt så rå på å lande prosjekter.http://www.fagpressenytt.no/artikkel/trine-grung-skulle-være-med-å-revolusjonere-annonsering-på-internett-måneder-senere-slutter Nei, så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg