AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Må først presisere at mannen min har lav sexlyst, så det er utrolig vanskelig for oss å ha sex mer enn absolutt nødvendig for at jeg skal bli gravid. Vi prøvde i et år med sex 2-3 ganger i måneden (det var alt han orket), og klarte endelig å bli gravide for noen måneder siden, men mistet. Før jeg ble gravid fikk jeg aldri positivt utslag på eggløsningstester. Nå er det 3 uker siden jeg mistet sånn ca, og jeg tok en eggløsningstest for moro skyld i går - som var positiv. Vi hadde derfor sex i går, for første gang på 2 måneder... testen var også positiv i dag, og såvidt jeg skjønner så er den positiv helt til EL har skjedd og da er det "for sent". Men må vi gjøre det igjen i dag? Og hva med i morgen, dersom test er negativ? Skjønner jo at vi må ta en runde til i morgen dersom den fremdeles er positiv, men... Anonymkode: afcfd...59e
Silfen Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Den er ikke positiv til el. Det holder med sex i går.
Silfen Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 For øvrig slår de også ut på hcg og det kan ta 6 uker før hcg er ute av kroppen, alt etter når du mistet.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Avsporing: Er du sikker på at du vil ha barn med denne mannen? Gjør han overhodet noe med dette problemet sitt? Måneder uten sex før dere får barn er virkelig ikke et bra utgangspunkt for et langt samliv med barn, eller bra for deg. Anonymkode: d97bb...46a
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 1 time siden, Silfen skrev: For øvrig slår de også ut på hcg og det kan ta 6 uker før hcg er ute av kroppen, alt etter når du mistet. takk for svar, men jeg tok en graviditetstest samtidig og den var helt negativ, så da skal det vel ikke væte hcg som gir utslag? Anonymkode: afcfd...59e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avsporing: Er du sikker på at du vil ha barn med denne mannen? Gjør han overhodet noe med dette problemet sitt? Måneder uten sex før dere får barn er virkelig ikke et bra utgangspunkt for et langt samliv med barn, eller bra for deg. Anonymkode: d97bb...46a hei vi har et barn fra før av og han er en kjempeflink far, så jeg har ikke lyst til å droppe å få flere barn bare fordi sexlivet vårt sliter for tiden nei. Anonymkode: afcfd...59e
Ny Bruker Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 På 16.11.2016 den 7.23, AnonymBruker skrev: Må først presisere at mannen min har lav sexlyst, så det er utrolig vanskelig for oss å ha sex mer enn absolutt nødvendig for at jeg skal bli gravid. Vi prøvde i et år med sex 2-3 ganger i måneden (det var alt han orket), og klarte endelig å bli gravide for noen måneder siden, men mistet. Før jeg ble gravid fikk jeg aldri positivt utslag på eggløsningstester. Nå er det 3 uker siden jeg mistet sånn ca, og jeg tok en eggløsningstest for moro skyld i går - som var positiv. Vi hadde derfor sex i går, for første gang på 2 måneder... testen var også positiv i dag, og såvidt jeg skjønner så er den positiv helt til EL har skjedd og da er det "for sent". Men må vi gjøre det igjen i dag? Og hva med i morgen, dersom test er negativ? Skjønner jo at vi må ta en runde til i morgen dersom den fremdeles er positiv, men... Anonymkode: afcfd...59e EL er 36 timer etter den FØRSTE positive EL-testen. Så sexen dere hadde er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå