AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 En venn av meg sier at jeg blir alltid et samtaleemne/tema når han møter en felles venn av oss. Han felles vennen vår, sier at jeg er fin, deilig, og at han kunne tenke seg å ha sex med meg, osv. Jeg skal innrømme at jeg liker å høre det, da jeg er litt intr i ham. Tror dere han kan være intr i meg? Han sier de samme tingene hver gang de to møtes💕 Anonymkode: e06e2...dbd
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Høres mer ut som om han vil feie over deg, fremfor å bli sammen med deg. hadde han ønsket å bli bedre kjent med deg, hadde han sagt det, eller prøvd på noe aktivt for å få kontakt med deg. Anonymkode: fd9b6...ef1 9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Selv hadde jeg ikke tatt det som et kompliment at noen hadde snakket om at de ville hatt sex med meg... Å si at jeg er interessant, smart, snill, spennende, hva som helst annet - ja! At jeg er deilig? Nei. Det er ganske turn-off med menn som fokuserer på det og bare det. Han er interessert i å feie over deg, ikke i hvem du faktisk er. Synes du det er greit, go for it. Forventer du noe mer ville jeg heller styrt unna. Anonymkode: 3e6bf...052 5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Kan ikke skjønne at det ikke et eller annet sted innerst inne er smigrende å bli kalt deilig? Om man er veldig bortskjemt med slik kanskje. Selv hadde jeg digget å høre det og tenkt at sjansene for å få han i hvert fall ikke er mindre. Anonymkode: e68b2...6de 2
Ulla Ullsokk Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Jeg synes mange over her er vel moralske. Jeg ville elsket å vite at en jeg var intrerssert i synes jeg var deilig! Det betyr jo ikke at han ikke vil bli bedre kjent med deg! Ta initiativ og finn det ut! Evnt la den felles vennen snoke mer! Kjempegøy! Lykke til!
Gjest O.G. Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 På 16.11.2016 den 4.50, AnonymBruker skrev: Høres mer ut som om han vil feie over deg, fremfor å bli sammen med deg. hadde han ønsket å bli bedre kjent med deg, hadde han sagt det, eller prøvd på noe aktivt for å få kontakt med deg. Anonymkode: fd9b6...ef1 Nemlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå