Gå til innhold

Eg er forelska i ein flott mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men han er i forhold, og det er eg også. Har vært saman med mannen min i 18 år. Vi har 4 barn. Men eg er så ulykkeleg i forholdet mitt. Tankane mine handlar om han andre mannen. Eg veit ikkje kva eg skal gjere. Eg er 35 år om det har noko og seia. Veit ikkje heilt kva eg ville med dette innlegget, men om nokon har nåkre gode råd til meg så blir eg glad!

Anonymkode: f0a5d...3d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du om han er villig til å ende forholdet for å bli sammen med deg?

Er du ulykkelig i forholdet fordi du liker han andre mannen eller er du ulykkelig uavhengig av det?

Anonymkode: 6693e...c83

Skrevet

Hvordan var forholdet deres før du traff denne mannen? Jeg selv hadde et bra forhold med mannen min før jeg for mange år siden ble forelsket i en annen, først ds ble forholdet mitt dårlig! D ble ødelagt fordi jeg kjente på de gode følelsene for denne mannen/forelskelse. Så man blir litt blind på en måte.

Anonymkode: 961a9...2aa

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han er i forhold, og det er eg også. Har vært saman med mannen min i 18 år. Vi har 4 barn. Men eg er så ulykkeleg i forholdet mitt. Tankane mine handlar om han andre mannen. Eg veit ikkje kva eg skal gjere. Eg er 35 år om det har noko og seia. Veit ikkje heilt kva eg ville med dette innlegget, men om nokon har nåkre gode råd til meg så blir eg glad!

Du får spørre han om han ønsker kontakt med deg. Flørte slitt først og se om det er en noen respons.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var forholdet deres før du traff denne mannen? Jeg selv hadde et bra forhold med mannen min før jeg for mange år siden ble forelsket i en annen, først ds ble forholdet mitt dårlig! D ble ødelagt fordi jeg kjente på de gode følelsene for denne mannen/forelskelse. Så man blir litt blind på en måte.

Anonymkode: 961a9...2aa

Jeg synes du har et godt innlegg som egentlig forteller hvordan vi mennesker kan reagere.

• Liker 1
Skrevet

dere to er i forhold og har godt sex liv.  Men tror dere at dere kommer til å ha det fint i et forhold også?

Hvis ikke, sier du ikke om noe til mannen din.

Skrevet

Forholdet vårt før eg traff han andre mannen, det var ikkje bra. Vi har hatt det vanskeleg i fleire år. Sexlivet vårt er ikkje bra. Eg elskar han heller ikkje. Men pga borna vår so blir eg i forholdet. Men eg er så ulykkeleg! Han andre mannen er en venn av meg, og vi har våre venner i mange år. Takk for svar forresten!

Skrevet

Om du ikke elsker mannen, og om forholdet ikke kan reddes... gå fra han! Du holder ut på grunn av ungene, men det er kun deg selv du lar gå til grunne. Ingen barn har det godt sammen med ulykkelige foreldre, heller ikke dine. Både du, barna og kanskje din mann vil få det bedre om dere avslutter forholdet.

Er selv skilt, har barn, og har det nå flott sammen med en ny kvinne. Barna har det bedre, min x-kone har det bedre med en ny mann - alle har det bedre. Jeg angrer ikke på valget vi gjorde. Skulle det gått lengre hadde ikke mine barn hatt en far i dag.

Anonymkode: f6122...e2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...