AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Er selvstendig næringsdrivende og har de siste 10 år leid meg ut i full stilling som vaktmester til et firma med en fast månedslønn. I min sykeperiode har andre firma på timebasis gjort det aller mest nødvendige vedlikeholdet. Firmaet sliter med røde tall og det er nok en medvirkende årsak til at jeg ikke får fortsette. Skulle jeg ikke få noen sykdomsdiagnose og få fortsette på aap eller bli uføretrygdet hva er mine utsikter?. Er 63 år om det betyr noe Anonymkode: b1a29...c00
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Når du har fått innvilget AAP og du er syk, så utgjør det ingen forskjell for trygden at du mister jobben. Du har fortsatt rett til AAP. Hvis du har jobbet deltid og taper inntekt, burde du høre med NAV om du har rett til noe mer i trygd. Sykdomsdiagnose er det legen som må utrede og gi deg, samt vurdere behandling. Du vil jo bli innkalt til NAV, og de vil hjelpe deg med å utrede din eventuelle arbeidsevne og muligheter for annet arbeid. Men de tar hensyn til sykdom og medisinsk behandling. Før de eventuelt avgjør uføretrygd for folk, så skal alle utredes og avklares først. Anonymkode: f9eff...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå