Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, her kommer jeg med en av de derre tullete overskriftene... Men over til saken:

Jeg har vært singel i mesteparten av mitt liv, jeg er godt over gjennomsnittet i alder her på KG. Men på søndag var jeg ute med en fyr jeg traff på en singelside på Facebook. Vi fikk raskt en god tone, bokstavelig talt siden mye av det vi har felles er innen musikkens verden, men et lite minus er at han er 13 år eldre enn meg og har 4 barn (jeg har absolutt ingen) fra 17 og opp til godt inn i 20-årene. Vi var enig om at det hadde vært gode to timer og "vi snakkes på Facebook". 

Jeg er ikke vant til å snakke med folk hverken på ene eller andre måten, eller jeg kan i det minste styre når jeg skal snakke med noen og selv mine beste venner snakker jeg med ca 1 gang i måneden og det er fullstendig greit for en introvert som meg. Nå har han spurt i flere dager om jeg vil møte ham litt her og der og vil snakke mye på Facebook. Dette virker veldig skremmende på meg. Er det bare jeg som ikke har erfaringen, eller er det noe annet? 

Det må sies at jeg ikke har fått noen BANG-følelser for ham, for han er på flere måter ikke som jeg har sett for meg, spesielt ikke det med alderen. Jeg synes han blir så krevende når han skriver så mye. Jeg sa det til ham i går og har faktisk fått færre meldinger, men det kan jo være fordi han er opptatt med andre ting i kveld (noe jeg vet han er).

Vil bare lufte litt tanker og om noen har et råd i natten, så hadde det vært kjekt :)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...