AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Vet ikke om dette er plassert riktig. Jeg er 15 år og har et stort ønske om å flytte til New york, studere juss og bo der. Ha en fin og lys leilighet med bra utsikt. Jeg vet da at dette naturligvis ikke kommer av seg selv, men hvordan fremgår jeg? Er klar over at man trenger Green card, men om jeg ikke har misforstått, må man ha jobb forå få green card, og green card for å få jobb(?). Er det noen som har flyttet dit og vil 'dele' erfaringene sine? Anonymkode: e01ec...795
dillyduzit Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Du er såpass ung at dette er noe du kan tenke på litt senere. Det du kan tenke på er å opprettholde gode karakterer igjennom ungdomskolen og VGS, i løpet av 2året på VGS er det mulig med utveksling til USA. Dette er noe du kan tenke på, og prøve å få til. Da vil du eventuelt kunne se hvordan det er å bo i USA, og få en følelse på det hele. Ta kontakt med rådgiver på VGS.
MiniMjau Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Så må du begynne å spare til husleien. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Broren min bor i NY , i en lys Og fin leilighet . På 45 kvm. Den koster 47 000 i måneden. Bare nevner det. Anonymkode: d8417...a87 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå