Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Noen ganger når jeg snakker med vennene mine over messenger mottar de ikke det jeg sier, og omvendt,.. Har prøvt å reinstallere, laste ned ny versjon osv, men det skjer likevel. (Og det skjer med begge maskinene vi har) Noen som aner hvorfor det er slik?? Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det??
Gjest Colubra Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 Får det også sånn iblandt; da blir det sånn at jeg hele tiden får 'Følgende melding kan ikke leveres:' uansett hvem jeg snakker med, men jeg kan fortsatt motta fra dem. Heldigvis har det alltid gått over til dagen etterpå, men utrolig irriterende. Har ingen anelse om hvorfor det skjer da :-?
Gjest 1111 Skrevet 25. november 2004 #3 Skrevet 25. november 2004 Jeg har merket at det ofte skjer hvis mottakeren lukker vinduet akkurat i det du skriver noe og trykker enter. da kommer det slik feilmelding; følgende melding kan ikke leveres. Litt kjedelig å ikke få med seg bruddstykker av en samtale, spesielt når du tror den du snakker med har fått med seg det du har sagt (fordi det ikke har kommet feilmelding engang) og den i den andre enden tror du ignorer han fullstendig
Chiquita Skrevet 25. november 2004 #4 Skrevet 25. november 2004 Jeg har fått "følgende melding kan ikke leveres" dersom det jeg skriver er for langt.... Så når jeg deler opp det så går det helt fint igjen.
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2004 #5 Skrevet 26. november 2004 Det som er problemet med min messenger er at jeg ikke får opp beskjeden om at meldingen ikke kan leveres, og da tror jeg naturligvis at beskjeden har komt frem,.. Jeg får kun opp den beskjeden når vedkommende jeg snakker med er avlogget.
Gjest Purple Skrevet 26. november 2004 #6 Skrevet 26. november 2004 Jeg har også hatt dette problemet. Har skjedd noen ganger at jeg har starta en samtale, men den jeg skal snakke med får ikke opp noen samtale fra meg, så han/hun vet ikke at jeg snakker til ham/henne. Og motsatt, noen har starta samtale med meg, uten at jeg ser det. I tillegg har det også skjedd at ting man sier midt i en samtale ikke kommer fram. Har brukt Webmessenger noen ganger, og det har skjedd et par ganger da, noe som jeg på en måte har godtatt, siden den er webbasert, og ikke den "ordentlige" Messenger. Men det har også skjedd med den vanlige MSN Messenger som jeg har installert på pc'en, og da er det veldig irriterende! Jeg får forresten heller ingen feilmelding, og det er jo det som er mest irriterende, siden man da ikke vet at den andre ikke har fått meldingene, og man tror man bare blir ignorert... :-? Ingen som vet hvorfor dette skjer?
Dru Skrevet 26. november 2004 #7 Skrevet 26. november 2004 Jeg har ikke opplevd det, i den grad jeg i det hele tatt bruker messenger til chatting. (Bruker Trillian når jeg først chatter der.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå