Gå til innhold

Kjøpe gave til en man "bare" dater eller ligger med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere julegave eller bursdagsgave til daten, elskeren/knullevennen, flørten etc?

Og isåfall hva?

Litt lyst å gi julegave til han jeg holder på med, men det er i en veldig tidlig startfase enda, så gaven må være milevis fra et collage av oss i brudeklær og bilder av hvordan babyen vår kommer til å se ut, men samtidig søtere enn et par sokker og en sigar. 

Har et par ideer, men ble interessert i å høre hva dere andre har gitt eller tenker å gi, hvis dere gjør det i det hele tatt :)

Anonymkode: 0eb8e...2e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI

Anonymkode: cd9c7...e40

• Liker 2
Skrevet

Se det an litt. Det er godt over en måned til julaften, så du har igrunnen ganske lang tid på å bestemme deg og mye kan skje på den måneden. Hvis dere fremdeles er på akkurat samme sted i «forholdet» som nå: ikke gi julegave. Hvis det ser ut til at det kan utvikle seg til noe mer: gi ham en kul T-skjorte, et belte, en drikkeflaske, en lue eller noe annet veldig veldig veldig nøytralt. 

Anonymkode: 6e0f9...528

Skrevet

Kommer an på. Hvis han gjør en god i senga, kan det være greit med en liten påskjønnelse. Men den må være liten, han får ikke bli høy på pæra.

Ville heller ikke vurdert det om han bare presterer som forventet, prestasjonen bør være ekstraordinær for å at dette bør komme på tale. 

Anonymkode: 06a2e...a83

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Hvis dere har d artig sammen så kan du da kjøpe en liten ting som du vet han ville bli glad for. Eller noe sexuelt hvis dere kun er elskere :)

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe gaver til og være grei med den du ligger med? Herregud! 

Anonymkode: d4991...fff

Skrevet

Kjøp noe dere kan kose dere med i senga dersom det bare er et seksuelt forhold dere har :) Er det litt mer seriøst enn som så, så ville jeg ha kjøpt en liten parfyme. Si at du elsker den parfymen og gjerne vil kjenne den på han, så blir det liksom litt til din fordel også :fnise:

Anonymkode: ca810...f44

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper dere julegave eller bursdagsgave til daten, elskeren/knullevennen, flørten etc?

Og isåfall hva?

det går an å kjøpe om du vil. Da blir truse, kjole, nattkjole, boxershorts ... mere undertøy :)

Skrevet

Vær litt sugardaddy eller sugarmommy bare på gøy. Bare fint det. 

Anonymkode: d4991...fff

Skrevet

Mange gir jo gaver til eskortejentene de besøker også.....

Anonymkode: ee6e3...23e

Skrevet
På 15.11.2016 den 22.10, AnonymBruker skrev:

Se det an litt. Det er godt over en måned til julaften, så du har igrunnen ganske lang tid på å bestemme deg og mye kan skje på den måneden. Hvis dere fremdeles er på akkurat samme sted i «forholdet» som nå: ikke gi julegave. Hvis det ser ut til at det kan utvikle seg til noe mer: gi ham en kul T-skjorte, et belte, en drikkeflaske, en lue eller noe annet veldig veldig veldig nøytralt. 

Anonymkode: 6e0f9...528

Tenkte det samme, men hvis jeg skulle bestilt noe spesielt online så må jeg gjøre det snart. Men du har rett i at mye kan skje på en måned, så smartest å vente og se an litt kanskje. 

På 16.11.2016 den 11.30, AnonymBruker skrev:

Kjøp noe dere kan kose dere med i senga dersom det bare er et seksuelt forhold dere har :) Er det litt mer seriøst enn som så, så ville jeg ha kjøpt en liten parfyme. Si at du elsker den parfymen og gjerne vil kjenne den på han, så blir det liksom litt til din fordel også :fnise:

Anonymkode: ca810...f44

Glimrende idé med parfyme! Han bruker det ikke så ofte, og jeg har jo nærmest en fetisj for det, så blir gave til meg selv og, hihi. 

Og noe seksuelt er jo også bra forsåvidt, det kan jo på en måte ikke slå feil, samtidig vil jeg gi han noe som bekrefter at jeg ser på han som mer enn en knullekompis. 

Takk for svar alle forresten :) Det blir iallfall til at jeg kjøper noe. Alle liker vel en oppmerksomhet =)

Anonymkode: 0eb8e...2e4

• Liker 1
Skrevet

Mann 35 her, fikk twist pose på bursdagen min av FF'en, vi hadde en veldig trivelig tone ellers også, pratet før og etter sexen.

Anonymkode: cde68...7e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...