AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Hei alle sammen! Nå som det nærmer seg jul, tenkte jeg å ønske meg ny hudpleie til jul! Har veldig mye hudpleie, men liker å prøve nye ting, og spesielt for å se hva som gjør en forskjell! Har brukt en del fra filorga, origins, TBS, exuviance og bareminerals de siste to årene. Har en dagkrem, toner og rens som jeg aldri kommer til å bytte ut, så det jeg helst vil ha tips om er hudpleie for natten (serum, nattkrem) øyekrem, ansiktsmasker. Bruker en mattende dagkrem, så om natten ønsker jeg noe som gir masse fuktighet! Litt om min hud: Jeg er 22 år gammel. Jeg har fet hud i t-sonen, og normal hud i resten av ansiktet. Jeg har siden i sommer slitt veldig mye med kviser (mest sannsynlig en bivirkning av p-piller, har nå byttet merke), men det har bedret seg en del de siste ukene ved hjelp av en krem for akne jeg fikk på resept og bytting av p-piller som sagt. Likevel sitter jeg igjen med "merker" eller arr etter kvisene. De blir svakere og svakere, men likevel nok til at det plager meg. Så ønsker gjerne noe som hjelper til med arr/ujevn hud. Jeg føler også at huden min mangler litt glød, jeg er flink til å skrubbe meg, men den mangler liksom det "lille ekstra", ser litt gusten ut. Har også litt ujevnheter i huden. Har også store porer! Så med denne informasjonen håper jeg noen vet om noen som kan fungere for meg! Har sett litt på det populære serumet til Este Laudeer (kommer ikke på hva det heter, men er en brun/rødish flaske). Noen som har erfaring med dette? Håper noen tar seg tid til å svare!! Anonymkode: 3d8ca...91e
ElisabethGD Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Jeg bruger aldrig kommercielle produkter, så ved ikke om du kan bruge mit input til noget, men jeg bruger aloe vera gel i ansigtet og på halsen, typisk bare en gang morgen og aften. Brugte tidligere flere forskellige slags olie, men da du har fedtet/normal hud er det ikke en god idé for dig. Anyways, aloe vera har omtrent samme ph værdi som huden, indeholder aminosyrer, modvirker rødme og irritation i huden, og giver følelsen af en glat og opstammet hud, tror også godt det kan mindske porer. Du kan jo give det et forsøg hvis du ikke finder noget kommercielt produkt der opfylder dine krav ☺
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Som om jeg skulle skrevet det selv, TS, jeg er også 22. Følger med på tråden. Morsomt, jeg bestilte det produktet du beskriver i går, fra Estee Lauder, etter å ha lest mye positivt. Kjøpte den lille flasken i første omgang i tilfelle huden min ikke liker produktet. Kresen hud. Men veldig spent på det! Anonymkode: 14a2e...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå