Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke feire jul hos min familie i år, og vil gjerne sende et spill til et familiemedlem. Aller helst vil jeg bestille det på nettet, få det pakket inn og sendt direkte til dem, så jeg slipper å betale porto for forsendelse til meg, og så videre til dem.

Er det noen som vet om et sted der de tilbyr noe slik? Er et brettspill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toys'r'us har iallfall hatt innpakningstilbod før meiner eg.

• Liker 1
Skrevet

Toys r us tilbyr dette ja :) Benyttet av meg av det nylig.

• Liker 1
Skrevet

Dersom de er en Notabene i nærheten, kan kanskje familiemedlemmet hente det der, dersom de ikke kan ordnes slik at han får det helt hjem? Jeg vet i hvert fall at de har en klikk - og hent ordning på Notabene, og her jeg bor kan man hente gjenstanden ferdig innpakket.

Anonymkode: 8d2a8...657

• Liker 1
Skrevet

Er der ikke noen i husstanden du kan sende pakken til som kan pakke den inn for deg? Da kan du jo i teorien benytte hvilken som helst nettbutikk.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Tvist skrev:

Jeg skal ikke feire jul hos min familie i år, og vil gjerne sende et spill til et familiemedlem. Aller helst vil jeg bestille det på nettet, få det pakket inn og sendt direkte til dem, så jeg slipper å betale porto for forsendelse til meg, og så videre til dem.

Er det noen som vet om et sted der de tilbyr noe slik? Er et brettspill.

Hvis spillet er til et søsken feks: Kan du avtale med en av dine foreldre at de pakker inn gaven for deg?

Da kunne du kanskje ved bestilling i nettbutikken skrevet co-adresse (adressen til dine foreldre). MEN et stort problem er: De får ikke hentet ut pakken dersom den er bestilt i ditt navn.

Kan du evt be din mor om å kjøpe/ bestille gaven for deg, i sitt navn, og så ordner hun innpakkingen, og du betaler pengene  til henne senere?

Anonymkode: 2f64d...f61

• Liker 1
Skrevet

Hei,

Takk for svar alle sammen.

11 timer siden, Frøken Mitzi skrev:

Toys'r'us har iallfall hatt innpakningstilbod før meiner eg.

Ser de har det, men de har dessverre ikke spillet jeg vil kjøpe.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom de er en Notabene i nærheten, kan kanskje familiemedlemmet hente det der, dersom de ikke kan ordnes slik at han får det helt hjem? Jeg vet i hvert fall at de har en klikk - og hent ordning på Notabene, og her jeg bor kan man hente gjenstanden ferdig innpakket.

Anonymkode: 8d2a8...657

Takk for tips. De bor dessverre litt avsides til, så det er ingen mulighet.

11 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Er der ikke noen i husstanden du kan sende pakken til som kan pakke den inn for deg? Da kan du jo i teorien benytte hvilken som helst nettbutikk.

Tanken er god, men den eneste jeg eventuelt kan sende til, pleier å være veeeldig treig meg å pakke inn egne gaver (kl 16.30, julaften, i plastposer), så jeg tror ikke jeg vil gi henne ansvar for det. 

Har sendt mail til Ark og spurt, ellers får jeg  bare kjøpe i butikk.

• Liker 1
Skrevet

Prøv å sjekk med spillskrinet, dem gir ofte litt ekstra service!

• Liker 1
Skrevet

De har 50% på alle spill på Ark denne uken, så jeg endte opp med å kjøpe det der. 

Anbefales, mange gode julegaver i spill.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Tvist skrev:

De har 50% på alle spill på Ark denne uken, så jeg endte opp med å kjøpe det der. 

Takk for tips! :blomst:

Om du sender spillet som brev i steden for pakke, blir det rimeligere porto

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! :blomst:

Om du sender spillet som brev i steden for pakke, blir det rimeligere porto

Tror det er litt for stort for det.

Skrevet
På 17.11.2016 den 22.11, Tvist skrev:

Ark har vel hatt 50% på spill konstant siden oktober i fjor. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...