Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke feire jul hos min familie i år, og vil gjerne sende et spill til et familiemedlem. Aller helst vil jeg bestille det på nettet, få det pakket inn og sendt direkte til dem, så jeg slipper å betale porto for forsendelse til meg, og så videre til dem.

Er det noen som vet om et sted der de tilbyr noe slik? Er et brettspill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke noen tilbyr dette.. :-/

Skrevet
2 timer siden, Tvist skrev:

Jeg skal ikke feire jul hos min familie i år, og vil gjerne sende et spill til et familiemedlem. Aller helst vil jeg bestille det på nettet, få det pakket inn og sendt direkte til dem, så jeg slipper å betale porto for forsendelse til meg, og så videre til dem.

Her selger de ikke spill, men man kan betale for innpakning http://nettbutikk.kreftforeningen.no/

Anonymkode: dfa24...044

Skrevet

I en annen lignende tråd på tirsdag kveld, var det tips om en bokhandlerkjede som har en ordning der man kjøper og betaler på nett, og man velger klikk og hent og da kan gaven hentes ferdig innpakket i valgt butikk :)

Skrevet

I denne tråden var det tips om bokhandelkjede

Nettbutikk - pakke inn

Skrevet

Utrolig rart at ikke flere nettbutikker tilbyr dette, det må da være mange som ville vært interessert i det? 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Rumle skrev:

Utrolig rart at ikke flere nettbutikker tilbyr dette, det må da være mange som ville vært interessert i det? 

Enig, synes vi henger igjen når det gjelder service.   Jeg har fått gaver pakket inn fra amerikanske og britiske nettsteder. 

• Liker 2
Skrevet

http://www.dinside.no/okonomi/la-butikken-pakke-og-sende-for-deg/61308933

"

De pakker gaven for deg

Spare noen runder med transport og pakking? Flere nettbutikker tar jobben med å pakke inn for deg, og stort enklere kan det vel ikke gjøres. For eksempel pakker Amazon gavene for rundt 30 kroner ekstra. Da skal gaven pakkes pent inn, og påføres en personlig hilsen fra deg. Da kan du med andre ord trygt legge inn mottagers adresse som leveringsadresse.

Adlibris.no pakker også inn bøker for 25 kroner per stykk med 1-2 dagers ekstra leveringstid.

På Postens tjeneste Norges nettfavoritter kan du filtrere på butikker som tilbyr innpakking for flere aktører som tilbyr lignende tjenester.

Spar på portoen

En ting er innpakningen, minst like viktig er portoen. I følge MMI-undersøkelsen skal vi i gjennomsnitt bruke 294 kroner på porto i år. Du kan imidlertid spare penger på porto ved å få sendt gaven ferdig innpakket til mottaker, hvis du allikevel ville sendt gaven i posten.

Skal du handle i en butikk som ikke tilbyr innpakning, går det jo an å alliere seg med mottakers familie for å spare et ledd i transporten. Har du slekt og venner utenlands, er det lurt å velge en nettbutikk der de bor.

"

Skrevet

Jeg synes at det på mange steder er et alternativ der man kan betale litt ekstra for innpakning i juletider... Om ikke nettbutikken du finner spillet i tilbyr det, kan du kanskje sende en mail eller en melding på Facebook for å spørre om det er mulig? Butikker med konkurranse liker å score god-service-poeng! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...