Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har de siste månedene vært veldig mye hos kjæresten i kollektivet hans, fordi bosituasjonen min endret seg (ikke relevant å gå nærmere inn på dette nå:)). Det har blitt til at jeg praktisk talt har bodd der i en lang periode, og de har vært utrolig forståelsesfulle og greie. Har lyst til å kjøpe en liten julegave som en liten takk for gjestfriheten. De er gutter, og gaven bør helst ikke koste så alt for mye da jeg er student. Har dere noen forslag? 

Anonymkode: 045f5...a09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller de tv spill? I så fall kan kanskje et spill de ikke har (og som de kanskje snakker om) eller gavekort være tingen? 

Anonymkode: c96c4...8df

Skrevet (endret)

Øl ;-)

Endret av Frøken Mitzi
retta smiley
  • Liker 2
Skrevet

Noe de har bruk for? Feks en matgave?

Har du og kjæresten din betalt ekstra for husleie, strøm m.m. ettersom det er økte kostnader ved å ha en ekstra person boende i kollektivet

Anonymkode: cafce...cdc

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noe de har bruk for? Feks en matgave?

Har du og kjæresten din betalt ekstra for husleie, strøm m.m. ettersom det er økte kostnader ved å ha en ekstra person boende i kollektivet

Hva tenker du rundt matgave da? Jeg har selvfølgelig betalt strøm på eget initiativ, men ikke husleie. Holder meg kun på rommet hans, og bruker aldri fellesarealene, og dette er kun midlertidig :-) 

Skrevet
4 minutter siden, Frøken Mitzi skrev:

Øl ;-)

Stemmer for denne

Anonymkode: 3ceef...af5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller de tv spill? I så fall kan kanskje et spill de ikke har (og som de kanskje snakker om) eller gavekort være tingen? 

Anonymkode: c96c4...8df

Noen av de spiller litt ja, men de har spleisa på alle de har lyst på (som jeg har fått meg med hvertfall) :-) 

Skrevet
4 minutter siden, Frøken Mitzi skrev:

Øl ;-)

Ingen dum idé, går med en del øl her ja :fnise: Men er det litt kjedelig å bare gi en 6-pk til hver til jul? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen dum idé, går med en del øl her ja :fnise: Men er det litt kjedelig å bare gi en 6-pk til hver til jul? 

Ville pakket det inn litt fint med noe rødt bånd eller noe lignende. Eventuelt slengt med en pose/boks hjemmelagte julekaker eller sjokolade dersom det er mulig :) 

Anonymkode: 3ceef...af5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du rundt matgave da? Jeg har selvfølgelig betalt strøm på eget initiativ, men ikke husleie. Holder meg kun på rommet hans, og bruker aldri fellesarealene, og dette er kun midlertidig :-) 

Matgave: Godt pålegg feks. Fenalår. Spekeskinke?  Noe de liker :)

Du benytter ikke wc, bad eller kjøkken der?

Skrevet

Bak en kake, boller eller liknende?

• Liker 1
Skrevet

En kasse øl på deling og noe bakst/kaker synes jeg er en hyggelig gave til folk i et kollektiv. Hyggelig å dele også.

Skrevet
På 11/15/2016 den 21.38, AnonymBruker skrev:

Kan jo vere litt anna enn den mest vanlege øla eventuelt. Juleøl til smakstesting f.eks. Eller kombiner det med litt mat som andre foreslo.

• Liker 1
Skrevet

En kasse med øl! Helt spesifikt 24 forskjellige typer juleøl!

Anonymkode: 96aa9...b69

Skrevet

På Europris fås en litt kul trekasse med "god jul" på, full av snop og konfekt til 299, kjøp en sånn og stapp i litt mer godis enn det som er standard, pynt med litt cellofan og bånd. Det kan være en fellesgave til leiligheten fra deg. 

Anonymkode: a71b2...3e0

Gjest Catalina Culès
Skrevet
På 16.11.2016 den 2.05, Citpensacola skrev:

En kasse øl på deling og noe bakst/kaker synes jeg er en hyggelig gave til folk i et kollektiv. Hyggelig å dele også.

Dette syns jeg var et godt forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...