MRS1188 Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Hei! Vi er en familie på 5 voksne (yngstemann er 20 år) som reiser til Puerto Rico / San Juan i julen. Lurte på om noen som har vært der har tips? Lurer spesielt på om det er noe som skjer på julaften man må få med seg, og også gjerne tips til restauranter man bør prøve. I hovedsak i San Juan hvor vi skal bo, men gjerne også ellers på øya. Setter pris på alle tips
PhilosopherSe7en Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Henger meg på her da vi skal ca samme sted i julen
Gjest Overrasket Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Jeg har vært der, og det er ikke et sted jeg har tenkt meg tilbake til. Det eneste måltidet jeg husker var på El Jibarito, enten i Calle Sol eller Calle Luna. Nå var ikke jeg der rundt jul, men jeg vet de har en helt egen julsangtradisjon som sikkert er hyggelig. Dersom jeg hadde dratt igjen ville jeg flyttet fjell for å planlegge å besøke Vieques eller Culebra, som jeg tror tilbyr helt andre typer tropiske opplevelser.
gladidag Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Reis til Vieques noen dager! lei en jeep og oppdag øyen,mange flotte strender og ikke minst Biolumicent Bay!!! Vieques er noe heeelt annet enn SJ. I San Juan ville jeg tatt turen til bydelen Condado , endel restauranter der som er ok, vi bodde noen dager på et hotel som var veldig bra http://www.coralpr.com/hotel-overview.html En kveld på torget La Placita kan anbefales sterkt...torsdag-lørdag er det god feststeming der. Langs "hovedgaten" i Condado er det og endel restauranter.. endel med uteservering. sats på leiebil hvis dere vil se mer enn SJ Vi leide en topp leilighet i Luquillo der er det flott strand, regnskog ...og Kioskos( liten gate med rastauranter) men ikke mye mer..men vi trivdes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå