marikristine Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Skulle så gjerne hatt en veske til nå i helgen, men det er så stress å bruke en hel dag på å reise inn for å kjøpe den ene lille vesken. Bor på Østlandet og lurer på om det hadde vært mulig å ringe dit i morgen og få den tilsendt så den kommer frem i tide. Skal ringe i morgen uansett men siden det haster sånn tenkte jeg å høre om bien hadde gjort det samme. Så har du bestilt noe derfra og fått det tilsendt, hvor lang tid tok det og hvor i landet bort du?
Million Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 (endret) Hvordan hadde du tenkt å betale, dersom de ikke har noen nettløsning tilgjengelig da? De sender jo ikke fra seg dyre vesker på kreditt, det må garantert forhåndsbetales. Dersom de postlegger den i morgen, er det ikke sikkert den er fremme i tide likevel. Det sikreste for deg er å hente den selv. Endret 15. november 2016 av Million
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Jeg har mottatt! Du ringer bare inn, sier hva du skal ha også oppgir du kortopplysningene dine, samt navn + adresse. Så sender de deg det du har bestilt innen kort tid. Anonymkode: 38af5...869
marikristine Skrevet 15. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2016 Takk for svar! Vet allerede at de sender og tar betaling pr telefon, spørsmålet er om jeg rekker å få den på 2 virkedager. Får bare ringe i morgen tidlig:)
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 Jeg ringte inn bestillingen min en lørdag, han jeg snakker med sa en annen avdeling skulle ringe meg tilbake for å ta kortopplysningene mine litt senere på dagen, eventuelt mandag. Ingen ringte. Sjekket mobilen hver dag. Fredag rundt 15 ringte de tilbake. Da hadde det gått 6 dager. 6 dager fra bestilling til de gidder å ta betalt. Da avbestilte jeg veska på trass.. makan til ræva service, aldri opplevd maken. Så svarer er; nei, du kan nok ikke regne med at de jobber i ekspressfart. Anonymkode: 4ec71...1b4
marikristine Skrevet 20. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2016 På 18.11.2016 den 23.36, AnonymBruker skrev: Jeg ringte inn bestillingen min en lørdag, han jeg snakker med sa en annen avdeling skulle ringe meg tilbake for å ta kortopplysningene mine litt senere på dagen, eventuelt mandag. Ingen ringte. Sjekket mobilen hver dag. Fredag rundt 15 ringte de tilbake. Da hadde det gått 6 dager. 6 dager fra bestilling til de gidder å ta betalt. Da avbestilte jeg veska på trass.. makan til ræva service, aldri opplevd maken. Så svarer er; nei, du kan nok ikke regne med at de jobber i ekspressfart. Anonymkode: 4ec71...1b4 Endte opp med å ikke kjøpe ja.. hører så mye forskjellig om servicen der, enten supert eller helt grusomt! Så sparer kjøpene mine til jeg kan besøke en annen butikk:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå