Gå til innhold

Noen som husker hva denne serien heter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en barneserie, jeg husker jeg så den på nrksuper

Den er norsk dubba, føler den er fra australia eller noe lignende

Den handler om en jente og livet hennes. Hun bor med foreldrene sine og søsteren i et hus nært stranden. Søsteren prøver å ødelegge for henne og mormoren er synsk. Foreldrene minnet veldig om hippier.

I en episode skal noen nye flytte inn i huset til naboen, men det kryr av insekter.

I en annen episode gifter foreldrene seg på stranden, og jeg tror også jeg husker noen episoder der hun skal sjekke om faren hennes virkelig er faren hennes, siden han er så rar i forhold til henne. Hun har også en ggutt til bestevenn som er med henne på alt. Jeg klarer virkelig ikke å huske hva den heter, så hvis noen husker serien, værsåsnill, hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg tenker mer husker jeg også at faren kranglet med naboen om å ha mest hulepynt utenfor huset, og at i den episoden insekter i huset er det den jenta og en venn som gjør legger inn insektene, siden de ikke vil at naboene skal flytte, eller noe sånt.

Skrevet

kan du ikke sjekke inn på nrksuper sine sider? eventelt google nrksuper serier

Skrevet

Hvor lenge siden er det du så serien?

Anonymkode: 0a370...e16

Skrevet

Jeg har sjekket på nrksuper, men den ligger ikke der lenger. 

Jeg så den vel rundt 2011/2012, men den hadde nok ligget ute på nrksuper et par år før jeg så den.

Skrevet

den? Heter "dødsflaut" på norsk, ligger ikke på nrk lengre fordi det har gått ut. 

Anonymkode: d060b...bc7

Skrevet

Jeg har aldri sett det før, googlet bare "Australian tv show psychic grandma beach" og det kom opp som en av de første :fnise:
Googler du "wedding" så får du opp den episoden du beskriver. Episodene ligger på youtube. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, thesuper skrev:

JA! Tusen takk!

Bare hyggelig, morsomt å lete etter ting jeg ikke aner er :fnise:

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig, morsomt å lete etter ting jeg ikke aner er :fnise:

Lyst å prøve å finne en serie for meg også? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...