AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Hei! Skal få en ny valp i hus om noen uker, og oppdretter lurte på hvilke trekk vi ville ha i valpen slik at hun kunne finne en som passer til oss. Vi skal ha den som selskapshund, men vi er aktive så den vil få mye turer og trening. Vil ha en hund som er imøtekommende, men ikke for slitsom, men ei heller tilbaketrukken. Skal også kanskje brukes på utstilling. Forslag til hvilke trekk jeg bør lete etter? På forhånd takk for hjelpen Anonymkode: f6ff4...fd9
dillyduzit Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Skal få en ny valp i hus om noen uker, og oppdretter lurte på hvilke trekk vi ville ha i valpen slik at hun kunne finne en som passer til oss. Vi skal ha den som selskapshund, men vi er aktive så den vil få mye turer og trening. Vil ha en hund som er imøtekommende, men ikke for slitsom, men ei heller tilbaketrukken. Skal også kanskje brukes på utstilling. Forslag til hvilke trekk jeg bør lete etter? På forhånd takk for hjelpen Anonymkode: f6ff4...fd9 Der har du trekkene dine. En hund som lærer fort, lydig og rolig ville jeg også kanskje nevnt. Lydighet må læres, bare så det er nevnt, men en oppdretter vil nok kunne se slikt på valpene, hvilken som oppfatter ting fort bl.a. Vi nevnte vel at vi skulle bruke vår hund som selskapshund, kanskje når hun ble eldre at det ville bli mer jakt, men hovedpunktene var vel; rolig, aktiv, imøtekommende, lydig. Hun er svært aktiv, men lærer utrolig fort. Hun er utrolig rolig når hun er hjemme alene, og en utrolig smart hund. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Skal få en ny valp i hus om noen uker, og oppdretter lurte på hvilke trekk vi ville ha i valpen slik at hun kunne finne en som passer til oss. Vi skal ha den som selskapshund, men vi er aktive så den vil få mye turer og trening. Vil ha en hund som er imøtekommende, men ikke for slitsom, men ei heller tilbaketrukken. Skal også kanskje brukes på utstilling. Forslag til hvilke trekk jeg bør lete etter? På forhånd takk for hjelpen Anonymkode: f6ff4...fd9 Oppdretter lurte på hvilke trekk dere ønsker så HUN kan velge ut valp til dere. Slapp av, hun tar seg av det. Anonymkode: 89c7c...de5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 1 time siden, dillyduzit skrev: Der har du trekkene dine. En hund som lærer fort, lydig og rolig ville jeg også kanskje nevnt. Lydighet må læres, bare så det er nevnt, men en oppdretter vil nok kunne se slikt på valpene, hvilken som oppfatter ting fort bl.a. Vi nevnte vel at vi skulle bruke vår hund som selskapshund, kanskje når hun ble eldre at det ville bli mer jakt, men hovedpunktene var vel; rolig, aktiv, imøtekommende, lydig. Hun er svært aktiv, men lærer utrolig fort. Hun er utrolig rolig når hun er hjemme alene, og en utrolig smart hund. Tusen takk for svar, får flette dette sammen og sende det Anonymkode: f6ff4...fd9
ArtyFarty Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Skal den brukes til utstilling så si det, men da må dere stille den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå