Gjest Jacklost Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Noen som bruker å følge med på denne serien? Blir kjipt uten Hotch framover
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Jeg var blodfan tidligere, men syns det har tapt seg noe grusomt fra midt i sesong åtte et sted. Fokuset endret seg fra arbeidet til teamet, samholdet, kunnskapen og den tørre humoren til å handle om hvordan noen kan drepe og torturere på de verste måtene, og så løses det nesten alltid når det er tre min igjen av episoden med at Garcia finner noe på nett. Nei de burde gitt seg mens leken var god, sesong 2-7 er fantastisk. Anonymkode: fea29...571
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 De første sesongene var veldig gode. Men det taper seg litt etter hvert... Anonymkode: 5663c...eae
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Ja jeg ser ser på den. Personlig tviler jeg på at det blir veldig stor forskjell uten Hotch.
Gjest Jacklost Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 2 minutter siden, Eugene Onegin skrev: Ja jeg ser ser på den. Personlig tviler jeg på at det blir veldig stor forskjell uten Hotch. Blir kjekt med den som overtar i hvert fall, skal ikke røpe hvem
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 Jeg vet hvem den nye er. Spoiler Men personlig synes jeg de heller kunne fått inn en ny isteden for å hente inn Prentiss.
Gjest Jacklost Skrevet 16. november 2016 #7 Skrevet 16. november 2016 2 minutter siden, Eugene Onegin skrev: Jeg vet hvem den nye er. Skjul innhold Men personlig synes jeg de heller kunne fått inn en ny isteden for å hente inn Prentiss. Skulle ønske Gideon kom tilbake Spoiler Men det vil jo aldri skje siden han er død Seriøst, skjønner ikke hva de tenkte på når de bestemte seg for å drepe han 7 sesonger senere...
Gjest Jacklost Skrevet 16. november 2016 #8 Skrevet 16. november 2016 Men det har jo også kommet en ny en denne sesongen, han fra CSI Miami :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå