AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Hei. Satt min første sprøyte i dag med organultran, men gjorde det tydeligvis helt feil og klinikken har bare korte telefontider så har ikke fått ringt dem. Det som skjedde var at det kom medisin ut igjen etter at jeg tok sprøyten ut. Hvordan satt dere denne??? Klyper huden sammen, det vet jeg, men slapp dere huden etter at sprøyten var komt inn, for så å sprøyte inn? og ventet dere lenge med å dra den ut igjen etter at den var satt??? Jeg dro den fort ut siden det sto i beskrivelsen, men er redd det som var feil jeg trenger desperat råd til i morgen tidlig. livredd for at jeg har ødelagt hele forsøket nå Anonymkode: e6c6c...976
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Tok sprøytene rett under/ rundt navle området. kløp litt hud sammen, satt hele sprøytespissen inn ca, presset innholde inn, tok den ut og slapp huden. gneis litt på huden etterpå ☺ steriliserte området aller først. lå det ikke med bruksanvisning ? Anonymkode: 647b0...657
miore Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Hvis dette er første orgalutralsprøyten har det sannsynligvis uansett gått helt bra! Det er veldig lite sannsynlig med spontan eggløsning såpass tidlig. Og selv om kanskje bittelitt kom ut igjen, må du trekke pusten og huske på at det meste sannsynligvis endte inni kroppen Tenk på hvordan det ser ut når du søler fra en kaffekopp - selv om det bare er litt kaffe igjen i koppen, ser det ut som en kjempeflekk på gulvet! Jeg har kløpet sammen huden, dyttet inn sprøyten, presset inn innholdet, ventet i 5-10 sekunder, og trukket sprøyten raskt ut igjen før jeg til slutt har sluppet huden. Sterilisert før og etter. 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 Det er riktig at du skal ta sprøyten fort ut. Den skal dog helst settes i låret. Skjønner ikke helt hva du har gjort "galt", kan du forklare litt nærmere? Anonymkode: 86503...e51
miore Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 I følge klinikken min er det likegyldig med tanke på funksjon hvorvidt man setter den i magen eller låret, og det er mye mindre vondt å sette den i magen.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 Ok, jeg bare siterte det som står i pakningsvedlegget Anonymkode: 86503...e51
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #7 Skrevet 16. november 2016 Jeg har lest både pakningsvedlegget og egen "bruksanvisning" og gjorde alt riktig. Så svært rart at det kom litt ut igjen. I dag prøvde jeg å vente litt etter all medisinen var satt for så å dra den saktere ut. Da gikk det helt fint. Så håper jeg har funnet min metode nå. Tar i magen da det er det klinikken har sagt jeg skal gjøre. TS Anonymkode: e6c6c...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå