Gå til innhold

Hva tenker dere om damer som bruker Michael Kors vesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva tenker dere om de ? Jeg har valgt å investere i vesker istedenfor fyll og masse annet jeg ikke setter pris på. Istedenfor kjøper jeg dyre vesker , skjerf , briller osv. Men dama til broren min mener at jenter ser ned på sånne damer som meg.  Vi er begge i slutten av 20 årene. Hun selv elsker cubus og mener jeg bruker unødvendig mye på mote. Igjen, jeg drikker ikke , røyker ikke osv. Hun drikker og røyker og er på byen 3 helger i måneden. Med min bror. 

Anonymkode: fee08...b94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt likegyldig. Om jeg i det hele tatt legger merke til om folk bruker merkeklær eller ikke så blir det med den 1-sekunds tanken :) Kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Så kjør på og kjøp det du liker. :) 

Anonymkode: fe219...df9

• Liker 6
Skrevet

Å kjøpe MK er da ikke å "invistere", det er jo noe alle med en normal inntekt har råd til. MK er også veldig(langt) på vei ut, så jeg ville heller satset på andre anerkjente merker i samme prisklasse.

Anonymkode: 7cdac...2f4

• Liker 31
Skrevet

Michael Kors-vesker? 

Hm, mainstream, wannabe-moteløve (men feiler, veldig!), kunne like gjerne kjøpt veske på Cubus, merkefreak, har ikke egen smak, osv osv osv. 

Kjøp gjerne kvalitetsvesker, men velg da et litt annet merke enn Michael Kors :P MK er ikke skikkelig merke, er jo slike vesker fjortisene går med.

Anonymkode: fa05d...f05

• Liker 27
Skrevet

På damer som går på høyskole/universitet/jobber og tjener penger og er litt voksen: pent.

På unger på barneskolen og VGS: FLAAAAAAAUUUUUUT

Anonymkode: 5d717...441

• Liker 2
Skrevet

Ville heller brukt pengene på å reise. Oppleve andre kulturer, se hvordan folk har det i andre land.

Og innse hvor jævla liten betydning vesker, skjerf og solbriller har i det store og hele. Jeg driter i om du har tingene dine i en merkeveske eller i en søppelsekk. Det er ikke det som betyr noe her i livet.

Opplevelser og kunnskap!

Ikke materialistisk vås.

Anonymkode: 10973...675

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er jo slike vesker fjortisene går med.

Så en som kansksje er 15 år med sånn veske her om dagen. Så kom to venninner gående med samme veske :P Så gikk de tre bortover karl johan med MK veske. Huuuufffff

Anonymkode: 5d717...441

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Michael Kors-vesker? 

Hm, mainstream, wannabe-moteløve (men feiler, veldig!), kunne like gjerne kjøpt veske på Cubus, merkefreak, har ikke egen smak, osv osv osv. 

Kjøp gjerne kvalitetsvesker, men velg da et litt annet merke enn Michael Kors :P MK er ikke skikkelig merke, er jo slike vesker fjortisene går med.

Eh det er da virkelig ikke det samme!

Jeg har ikke så god råd så for meg er MK ypperlig :) Kvalitetsveske i OK pris om man sparer noen måneder :) Chanel-veskene får komme om 10 år :fnise:

Anonymkode: a17e7...6fe

• Liker 4
Skrevet

WHATEVVAH! Kunne ikke brydd meg mindre! 

Anonymkode: 0b5da...599

Skrevet

Flott med mange konstruktive og modne svar da 😎

• Liker 3
Gjest incognita
Skrevet

Synes de er pene vesker jeg, har et par selv og synes de har god kvalitet til en fornuftig pris. Hva andre tenker interesserer meg ikke. :)

Skrevet

Er vel ut for lengst.

Anonymkode: 784bb...e0c

• Liker 3
Skrevet

Folk som bruker MK utstråler "se på meg, se så wanna be rik og kul jeg er, se så liksomgod råd og smak jeg har, jeg vil være trendy og in (men de er det motsatte)". Og MK er ingen innvestering, der har du bommet grovt, de er heller ikke av videre god kvalitet faktisk. Så ja jeg "ser ned på" folk med MK vekser, fordi det sier meg noe om at de ikke kan tenke selv, føler massene og vil late som de er noe de ikke er. 

Anonymkode: c0e5f...29e

• Liker 10
Skrevet

Investere og investere, de koster vel ikke mer enn hva jeg blåser på tull en helg, eller på en standard shoppingrunde.

Hvis hun mente at folk så ned på deg så har det nok ikke med dine prioriteringer når det gjelder penger å gjøre, men kanskje at akkurat MK er ganske ut og liitt "wannabe", en veske for de som ikke har peiling på mote, men prøver på et eller annet.

Du synes vel ikke det er et veldig konstruktivt og modent svar, men det er jo bare fakta da.. 

Personlig tenker jeg kjedelig og kjerring om de veskene. Har skjønt at fjortisene også bruker det, men for meg er det en tante-veske og jeg skjønner ikke hvorfor i huleste kule damer på 20/30 går rundt med dem.

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flott med mange konstruktive og modne svar da 😎

Dette er diskutert mange ganger før på KG. 

Anonymkode: 0b5da...599

Skrevet

En MK-veske er ingen investering. Jeg kan love deg at den ikke stiger i verdi (slik andre, klassiske designervesker kan gjøre). Det er massevis av fjortiser som bruker MK som skoleveske. 

Ikke en veske jeg ville hatt. 

Ville faktisk heller hatt en Cubus-veske. 

Anonymkode: d98b4...6a6

• Liker 11
Skrevet

Mange fine MK vesker, men akkurat den ene versjonen som "alle" har, med en stor fet logo på, er litt kjedelig syntes jeg... 

• Liker 2
Skrevet

Føler det er litt sånn som alle har egentlig. Har minst 12 stk (av 37) på jobben som har sånne vesker. og noen av dem av flere og. og en del av de har begynt å selge de da de synes de er litt på vei ut og noe "alle har". anbefaler å investere i ett annet merke:)

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at hun har en halvdyr, småharry veske som er etterligning av dyre designmerker.  Man investerer ikke i MK vesker , til det er de alt for billige.  De vil ikke stige i verdi for å si det sånn. 

• Liker 8
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva tenker dere om de ? Jeg har valgt å investere i vesker istedenfor fyll og masse annet jeg ikke setter pris på. Istedenfor kjøper jeg dyre vesker , skjerf , briller osv. Men dama til broren min mener at jenter ser ned på sånne damer som meg.  Vi er begge i slutten av 20 årene. Hun selv elsker cubus og mener jeg bruker unødvendig mye på mote. Igjen, jeg drikker ikke , røyker ikke osv. Hun drikker og røyker og er på byen 3 helger i måneden. Med min bror. 

Jeg har vel aldri lagt merke til noen dameveske så langt, følgelig får jeg ikke tenkt .

Men siden du skriver, så får jeg mine tanker.

Jeg tenker at kvalitet koster, men kan ha bedre holdbarhet, og så tenker jeg at dersom man har lyst på noe fint, så kan man glede seg med det. Men det er nok smartere å investere i en rimelig bolig på en positiv adresse. Bolig koster mer enn veske, så jeg snakker om å spare littegrann hver måned til egenkapital.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...