fuglekvitter__ Skrevet 15. november 2016 #1 Del Skrevet 15. november 2016 Har dere lagt merke til bilder av en del kjendiser som dukker opp av de selv i media at det ser ut som om at alle bruker samme fotograf og samme sminke og hvis de bruker photoshop så blir det redigert på samme måten med mange av disse kjendisene? Det er nesten som om at det har en sånn mal de alle må følge, de skal smile på en spesiell måte på disse bildene, de må stå på en spesiell måte, og på bildene så vipper alle på hodet og viser frem en "se så mye selvtillit vi har-blikk". Så på en måte så blir de så stereotype. Det blir så lite spennende å lese om dem. Dukker det opp bilde og tekst av en, så dukker det opp et bilde og tekst av en annen og det står omtrent det samme om de alle, og historien bare gjentar seg selv - det har ingen begynnelse og ingen slutt. Jada... Dette var givende. Ingenting skiller seg ut og de ser ut som roboter. "Du kan la være å lese det da vel". Ja, jeg gjør så og si det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 15. november 2016 #2 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Hvilken kjendiser er det snakk om her da? Endret 15. november 2016 av LeilaS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 15. november 2016 #3 Del Skrevet 15. november 2016 Sett for mye på Westworld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 16. november 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 16. november 2016 15 timer siden, Newroz skrev: Sett for mye på Westworld? Hva har det med disse kjendisene å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 16. november 2016 #5 Del Skrevet 16. november 2016 15 timer siden, Newroz skrev: Sett for mye på Westworld? Var akkurat det jeg tenkte og når jeg så overskriften... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 16. november 2016 #6 Del Skrevet 16. november 2016 2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Hva har det med disse kjendisene å gjøre? http://www.imdb.com/title/tt0475784/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 16. november 2016 #7 Del Skrevet 16. november 2016 Neida, de er ikke roboter, de har bare solgt sjela si, og programmeres til å følge bestemte mønster, eller maler om du vil. Det første jeg tenkte på var iallefall konspirasjonsvideoer om kjendiser og illuminati på YouTube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg