AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Trenger litt gavetips til den aldersgruppen, både til nevøer og egne barn Anonymkode: da303...d07
Aamu Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Det vedkommende ønsker seg De er så forskjellige! Lego? Klær?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Barn i den alderen ønsker seg jo ting. Så de får det. Ønsker de seg ikke noe så får de noe nyttig relatert til fritidsaktiviteter/hobby (type ullklær til han som driver sport ute vinterstid, varm myk jakke, bøker, nytt sportstøy e.l). Om de verken ønsker seg eller trenger noe som helst: penger. Øremerket fjas og tull. Kjøp selv etter jul. Anonymkode: 6270d...0ac
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Pysjbukse Anonymkode: 8211d...4ad
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Pierre Robert (nettbutikken) har bl.a. utvalgte modeller av ulltøy til barn og voksne til 50% redusert pris Kr 105 pr longs i merinoull Kr 105 pr genser i merinoull Jeg har selv kjøpt disse ved flere anledninger, og kvaliteten er veldig bra, og mottakerne er svært fornøyde Anonymkode: 75c64...40c 1
Arkana Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Lego, figurer til spill som Skylanders o.l., brettspill, klær.
Minya Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Bøker. Jeg er den "kjipe" tanta som enten gir ungene bøker eller klær de trenger. Så får de bare syte om de ikke liker det. Jeg er av den oppfatning at alle barn skal lese eller leses for, slik at de lærer seg å bruke fantasien sin skikkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 Hvordan skal vi egentlig vite det? Kanskje du kan høre med foreldrene, hva barna ønsker seg ? Anonymkode: 287bd...3bd
Gjest Herr Heftig Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 Da jeg var på den alderen var det bare én ting som gjaldt... Playstation 2 spill. Hvis du går på Elkjøp/Lefdal/Ekspert/Gamestop så har de garantert et stativ med masse "billige" spill til alle konsollene, så de kommer bare an på hva slags konsoll barna evt. har. Denne uken har de også tilbud på nye spill hos Ekjøp/Lefdal/Ekspert. Spill som normalt koster 600 koster 400.
Gjest RJ Dybos Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Jeg har erfart at bøker og myke pakker ikke alltid er en sikker vinner, så jeg ville nok heller godt for div leker (lego, star wars...) eller så vil jeg jo si al godteri er ganske safe
Arkana Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 1 time siden, Minya skrev: Bøker. Jeg er den "kjipe" tanta som enten gir ungene bøker eller klær de trenger. Så får de bare syte om de ikke liker det. Jeg er av den oppfatning at alle barn skal lese eller leses for, slik at de lærer seg å bruke fantasien sin skikkelig. Bøker er ikke kjipt. Våre elsker bøker og de blir lest for (og eldste leser selv) hver eneste dag. Jeg må innrømme at jeg imidlertid har gitt opp å kjøpe bøker til enkelte nevøer og nieser fordi de rett og slett aldri blir lest i, og jeg ser ikke poenget med å være prinsipprytter på vegne av andres barn. Det viktigste for meg er at mottakeren blir glad for gaven.
Minya Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 6 timer siden, Arkana skrev: Bøker er ikke kjipt. Våre elsker bøker og de blir lest for (og eldste leser selv) hver eneste dag. Jeg må innrømme at jeg imidlertid har gitt opp å kjøpe bøker til enkelte nevøer og nieser fordi de rett og slett aldri blir lest i, og jeg ser ikke poenget med å være prinsipprytter på vegne av andres barn. Det viktigste for meg er at mottakeren blir glad for gaven. Nå er heldigvis alle tantebarna mine drevne lesere, så de blir alltid glade, men jeg er også den som pusher på med litt mer modne bøker enn foreldrene pleier å finne på å gi dem.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #13 Skrevet 22. november 2016 Min sønn på 8 ønsker seg spionting, radiostyrt minihelikopter, ps-spill. Sånne ting med laserstråler er visst på ønskelista også. Anonymkode: 54dfe...1d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå