Gå til innhold

Farge blondt hår til brunt. Hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har nettopp kjøpt hårfargen loreal nr 6. Men er redd for grønnskjær i håret.. Jeg har lysebrunt hår med en del lyse striper... Er ikke sånn skikkelig blondt liksom.. 

Jeg lurer på om det er noen her som har prøvd denne fargen på blondt hår? 😀

Anonymkode: c8e22...e0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs rett og slett om håret har kalde undertoner eller varme fra før. Sitter du med kalde, kan du risikere at det kan bli grønnskjær i håret ja. Er det varmt, med kalde striper, så ville jeg kjørt på og sett. Det verste som kan se er at du kjører en toner på toppen. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, dillyduzit skrev:

Det spørs rett og slett om håret har kalde undertoner eller varme fra før. Sitter du med kalde, kan du risikere at det kan bli grønnskjær i håret ja. Er det varmt, med kalde striper, så ville jeg kjørt på og sett. Det verste som kan se er at du kjører en toner på toppen. 

Tusen takk for svar :) slenger med et bilde jeg da.. Hva tror du? Tror du det vil gå bra? :) 

image.jpeg

Anonymkode: c8e22...e0c

Skrevet

Det ser ut som du har litt av både kalde og varme pigmenter i håret. Det jeg tror når du kjører over med en 6er i natur, så kan det være de kaldeste partiene vil suge til seg og kan bli veldig blasse og kanskje litt grønne mens det andre blir noenlunde greit. Det jeg heller ville ha brukt er en farge som heter noe som 6.3 eller 6.34. Da får du tilført nok varme pigmenter i tillegg slik at fargen blir fin og jevn. Ellers er det mange frisørsalonger som selger farger til hjemmebruk hvor du får veiledning og råd til å få en finest mulig farge og ønsket resultat. Ville nok heller ha gjort det 

Anonymkode: e751b...cb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...