Gå til innhold

Hvordan "pakke inn" kjæresteturen til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt tur til Budapest til samboeren min til jul. Har noen forslag til en spennende måte jeg kan pakke inn og gi han dette på?:)

Takk for tips!

Anonymkode: 96774...6db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en guidebok som du legger billettene inni? 

Anonymkode: eea47...728

• Liker 1
Skrevet

Det var en artig idé!

Skrevet

Jeg gav bort tur til mannen til jul et år, da lagde jeg et stort gavekort som jeg klippet i mindre biter, og pakket inn hver bit for seg, gjerne forkledd som noe annet. Det ødela visst litt av julekvelden for resten av familien hans, for alle var mest opptatt av å finne ut hva det var han skulle få :P 

• Liker 1
Skrevet

Få tak i et kart over Budapest. Se om han skjønner greia :P

Anonymkode: fdaca...650

• Liker 1
Skrevet

For noen gode ideer! Hvordan lagde du gavekortet, Joe12? :) Det hadde jo vært gøy, for da kunne jeg gitt flere gaver, og ikke bare én :P Kan jo kanskje lage noen hint og legge i hver eske? :D 

Skrevet

Hva med å evt printe ut bokstavene i Budapest og pakke de inn og nr gavene helt tilfeldig, så må han pusle sammen ordet når alle er åpnet :) 

Anonymkode: b0cc3...449

• Liker 1
Skrevet

Kjøpe kalender, gjerne bildekalender av dere så du kan be han bla igjennom og så er bilettene festet til den mnd dere drar.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noen gode ideer! Hvordan lagde du gavekortet, Joe12? :) Det hadde jo vært gøy, for da kunne jeg gitt flere gaver, og ikke bare én :P Kan jo kanskje lage noen hint og legge i hver eske? :D 

Tja, hvordan gjorde jeg det da? Det er noen år siden nå, men såvidt jeg husker så satte jeg sammen to fargede A4-ark og dekorerte med klistermerker, bilder og dato for turen. I midten skreiv jeg hvor vi skulle (denne delen ble gjemt i en annen gave han fikk, men han skjønte ikke at det var der, så på slutten av julekvelden satt han med et gavekort på tur uten å vite hvor :P). 

Jeg klippet ut bitene, og på baksiden skreiv jeg hva de forskjellige bitene kunne "byttes" inn mot, som x antall dager på hotell, en middag her, en lunsj der, tur dit og dit osv. Så hver bit ble et lite gavekort, og sammen ble det et stort et som sa hvor vi skulle og når :)

Hver av bitene ble som sagt pakket inn for seg, med forskjellig papir og bånd, og som andre ting. F.eks la jeg en i en dorullkjerne, noen i bokser av forskjellige størrelser, en var i en flaske osv, slik at det ikke bare var papir og flate pakker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...