Gå til innhold

Kalorier i persimmon/sharon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har besøkt ulike sider for å finne ut hvor mange kalorier det er i 100g persimmon, eller sharon som den også er kalt. På wiki står der 126kcal i 100g amerikansk persimmon, mens på bama.no står det kun 65kcal per 100g. Har besøkt flere andre sider også, og det er alt fra 65-135 kalorier. Dette gjør det veldig vanskelig for meg, hva tror dere?

Anonymkode: fcda2...b6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takknemlig for svar :-)

Skrevet

Hvis du er bekymret for kaloriene i frukt, kan jeg berolige deg med at antioksidantene, vitaminene, mineralene og det rensende vannet i frukten veier opp for kaloriene ti tusen ganger, og vi spiser jevnt over altfor lite frukt. Det er rett og slett det beste du kan spise, særlig nå på vinteren.

Anonymkode: 62de6...420

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du er bekymret for kaloriene i frukt, kan jeg berolige deg med at antioksidantene, vitaminene, mineralene og det rensende vannet i frukten veier opp for kaloriene ti tusen ganger, og vi spiser jevnt over altfor lite frukt. Det er rett og slett det beste du kan spise, særlig nå på vinteren.

Anonymkode: 62de6...420

Jeg spiser ganske mye frukt!! Det er en stor del av kostholdet mitt, og det er derfor jeg lurer på næringsinnholdet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...