AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Dette med stalking og digital mobbing er noe vi blir mer og mer klar over foregår rundt omkring på nettet. Jeg vil gjerne høre deres mening hva angår f.eks ledere i forskjellige typer stillinger, kan disse også drive med digital stalking og trakassering på nett eller er de bedre enn andre mennesker på disse punktene? Hva ville en person få ut av å drive med slike negative ting hvis hen jobber i en lederstilling og er vel ansett i samfunnet ellers? Hva mener dere? Anonymkode: fe459...c49
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Først lurer jeg på hva du mener med digital stalking? Hvis det er å søk opp folk på facebook, instagram, blogg, youtube, linkedin og tripadvisor, så er ikke det stalking i min bok. Ting som ligger åpent på nettet er åpent for alle. Sånn er det bare. Så jeg går ut i fra at det gjelder værre ting... Om de kan: Ja, så klart! Om de burde: Nei, absolutt ikke! Ledere er ikke bedre mennesker enn ikke-ledere. Stillingsbeskrivelse og personlighet går ikke alltid hånd i hånd. Anonymkode: 75a82...71a 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette med stalking og digital mobbing er noe vi blir mer og mer klar over foregår rundt omkring på nettet. Jeg vil gjerne høre deres mening hva angår f.eks ledere i forskjellige typer stillinger, kan disse også drive med digital stalking og trakassering på nett eller er de bedre enn andre mennesker på disse punktene? Hva ville en person få ut av å drive med slike negative ting hvis hen jobber i en lederstilling og er vel ansett i samfunnet ellers? Hva mener dere? Anonymkode: fe459...c49 Godt poeng. Hvis de gjør det så kan man si i fra til en leder over disse igjen. Da kan du si i fra at det mobbes i fra din leder, og at du tar opp dette med overordnede - altså topplederen. Anonymkode: 0435e...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå