Somjegønsker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Hei ☺ Noen som har opplevd det samme? Jeg ble inseminert den 8.11 og har nå mye smerter. Selve inseminasjonen var også ganske smertefull, da livmora mi ikke ville slippe kateteret inn. Til slutt gikk den inn, men det ble litt blod og griseri. Etter dette fikk jeg litt ubehag. På dag 4 fikk jeg imidlertid noe som kunne minne om menssmerter. Et veldig trykk med moderate smerter både i livmorsområdet og i korsryggen. Smertene har etter det bare økt i intensitet. Jeg er nå på dag 7 etter inseminasjon og sengeliggende. Er det normalt med slike smerter? Noen som har opplevd noe lignende?
Mayah Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Jeg også hadde smertefulle inseminasjoner, de slet med å få lirket kateteret inn. Men smertene ga seg som oftest samme dag eller dagen etter, så har dessverre ikke opplevd det du gjør nå. Tror kanskje jeg ville kontaktet klinikken og forhørt meg om hva de tenker. Du har ikke feber?
Somjegønsker Skrevet 15. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2016 Takk for svar ☺ Jeg har både feber og oppkast faktisk. Men er lærer og det går omgangssyke for tiden. Tipper egentlig at det er det som gir feber og oppkast. Smertene i livmorsområdet er jeg ganske sikker på at ikke henger sammen med omgangssyken da 😕 Burde nok kanskje sjekket litt med klinikken ja.
Somjegønsker Skrevet 15. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2016 34 minutter siden, Mayah skrev: Jeg også hadde smertefulle inseminasjoner, de slet med å få lirket kateteret inn. Men smertene ga seg som oftest samme dag eller dagen etter, så har dessverre ikke opplevd det du gjør nå. Tror kanskje jeg ville kontaktet klinikken og forhørt meg om hva de tenker. Du har ikke feber? Har du forresten blitt gravid ved inseminajon? Selv om de slet med kateteret tenker jeg. 😊
Mayah Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 2 timer siden, Somjegønsker skrev: Har du forresten blitt gravid ved inseminajon? Selv om de slet med kateteret tenker jeg. 😊 Det kan kanskje være greit å høre med klinikken om hva det kan være, ja☺ Trenger jo ikke være noe farlig, men det hørtes ikke noe behagelig ut. Jeg ble dessverre ikke gravid med inseminasjon, men det hadde ingenting med kateteret og litt kronglete vei inn å gjøre ☺ Masse lykke til med forsøket ditt, og god bedring! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå