AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Jeg har vært mye sykmeldt og dessverre hatt liten tid å være sammen med venner de siste to årene. Har veldig lyst til å gi en fin gave til alle for å vise at jeg er takknemlig for at de er der for meg. Og at de har vist så mye forståelse. Har dere noen gavetips som kan vise dette? Anonymkode: f4504...147 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Matgaver? Hjemmelagede brente mandler f eks. kjøpe cellofan og pakke litt fint inn med servietter og kaffe Anonymkode: e6c37...377
Lykkehjerte Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 På 15.11.2016 den 16.33, AnonymBruker skrev: Jeg har vært mye sykmeldt og dessverre hatt liten tid å være sammen med venner de siste to årene. Har veldig lyst til å gi en fin gave til alle for å vise at jeg er takknemlig for at de er der for meg. Og at de har vist så mye forståelse. Har dere noen gavetips som kan vise dette? Anonymkode: f4504...147 For en godhjertet person du er! Selve tingen trenger ikke være så mye, noe som symboliserer vennskapet? Hva med å legge ved et kort der du skriver hva hver og en av de har betydd/betyr for deg? Det ville i alle fall jeg syns hadde vært svært fint å motta, og ingen gaver kunne ha målt seg med varmende ord på et kort! Du kan gi et hjerte av noe slag? Eller en fin lykt? Finnes så mange ulike hjerter og lykter, både i varianter og materialer, samt begge deler symboliserer kjærlighet, lys og varme!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 2 timer siden, Lykkehjerte skrev: For en godhjertet person du er! Selve tingen trenger ikke være så mye, noe som symboliserer vennskapet? Hva med å legge ved et kort der du skriver hva hver og en av de har betydd/betyr for deg? Det ville i alle fall jeg syns hadde vært svært fint å motta, og ingen gaver kunne ha målt seg med varmende ord på et kort! Du kan gi et hjerte av noe slag? Eller en fin lykt? Finnes så mange ulike hjerter og lykter, både i varianter og materialer, samt begge deler symboliserer kjærlighet, lys og varme! Det var veldig gode forslag! Det skal jeg gjøre, tusen takk!! <3 Anonymkode: f4504...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå