Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært mye sykmeldt og dessverre hatt liten tid å være sammen med venner de siste to årene. Har veldig lyst til å gi en fin gave til alle  for å vise at jeg er takknemlig for at de er der for meg. Og at de har vist så mye forståelse. 

Har dere noen gavetips som kan vise dette? :) 

Anonymkode: f4504...147

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Matgaver? Hjemmelagede brente mandler f eks. kjøpe cellofan og pakke litt fint inn med servietter og kaffe :)

Anonymkode: e6c37...377

Skrevet
På 15.11.2016 den 16.33, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært mye sykmeldt og dessverre hatt liten tid å være sammen med venner de siste to årene. Har veldig lyst til å gi en fin gave til alle  for å vise at jeg er takknemlig for at de er der for meg. Og at de har vist så mye forståelse. 

Har dere noen gavetips som kan vise dette? :) 

For en godhjertet person du er! :hjerte: Selve tingen trenger ikke være så mye, noe som symboliserer vennskapet? Hva med å legge ved et kort der du skriver hva hver og en av de har betydd/betyr for deg? Det ville i alle fall jeg syns hadde vært svært fint å motta, og ingen gaver kunne ha målt seg med varmende ord på et kort! :) Du kan gi et hjerte av noe slag? Eller en fin lykt? Finnes så mange ulike hjerter og lykter, både i varianter og materialer, samt begge deler symboliserer kjærlighet, lys og varme! :hjerte::klem: 

Skrevet
2 timer siden, Lykkehjerte skrev:

For en godhjertet person du er! :hjerte: Selve tingen trenger ikke være så mye, noe som symboliserer vennskapet? Hva med å legge ved et kort der du skriver hva hver og en av de har betydd/betyr for deg? Det ville i alle fall jeg syns hadde vært svært fint å motta, og ingen gaver kunne ha målt seg med varmende ord på et kort! :) Du kan gi et hjerte av noe slag? Eller en fin lykt? Finnes så mange ulike hjerter og lykter, både i varianter og materialer, samt begge deler symboliserer kjærlighet, lys og varme! :hjerte::klem: 

Det var veldig gode forslag! Det skal jeg gjøre, tusen takk!! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...