Gå til innhold

Hjelp hvor er det fra? Komiker? Bæsj som ikke ville gå ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor dette er fra? Jeg så en video for ikke så lenge siden. Husker ikke hvor, om det var youtube klipp eller en serie. 
Hjernen min har kortsluttet. 

Men det var en komiker tror jeg. Jeg tror Norsk, men er ikke 100% sikker. 

Var en mann, det husker jeg. han forteller en flau historie fra en restaurant i et annet land. Han kunne ihvertfall ikke språket. 
Han gikk på do, bæsjet og doen ville ikke flushe ned. Han prøvde og prøvde men måtte til slutt spørre om hjelp. Han klarte ikke å forklare situasjonen, så han tok med seg personen inn på toalettet, og der lå bæsjen i doskålen og da han skulle vise at det ikke gikk ned.. så gikk det ned. 

Noen som vet hvor dette er fra? Hvem som sa det? Jeg vil se det igjen. 

Snublet over denne nå nettopp og kom på historien. Men husker ikke hvor, hvem, hva!! 

Anonymkode: 68085...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du noen gang på britiske humorserier? Jeg har hørt den samme historien, men jeg tror kanskje det var en engelskmann som fortalte den. Kanskje på et sånt britisk humorspørreprogram eller lignende

Anonymkode: 1d3a0...8ec

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser du noen gang på britiske humorserier? Jeg har hørt den samme historien, men jeg tror kanskje det var en engelskmann som fortalte den. Kanskje på et sånt britisk humorspørreprogram eller lignende

Ja det kan det være!! 
Jeg så på en del Graham Norton episoder, der er det fra tror jeg. Men hvem var gjesten? Jeg så på mange episoder, alt for mange, på youtube. 

Det kom tilbake til meg nå som du nevnte det. Men husker ikke hvem, eller hvem som var gjest. Jeg tror det var en "nobody", en jeg ikke viste om. Jeg så episoder med kjendiser jeg vet om, men han var en av de ukjente

ts

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan det være!! 
Jeg så på en del Graham Norton episoder, der er det fra tror jeg. Men hvem var gjesten? Jeg så på mange episoder, alt for mange, på youtube. 

Det kom tilbake til meg nå som du nevnte det. Men husker ikke hvem, eller hvem som var gjest. Jeg tror det var en "nobody", en jeg ikke viste om. Jeg så episoder med kjendiser jeg vet om, men han var en av de ukjente

ts

Nå husker jeg det også. Jeg så også på episoder som hadde en kjendis jeg har en crush on :sjokolade: han var ikke i den episoden der, så youtube må ha spilt av automatisk mens jeg gjorde andre ting.

Skrevet
28 minutter siden, bopera skrev:

JA! Den var det :hoppendeglad:

Herregud jeg dør på meg. Like morsom som første gangen. Jeg må like den og lagre den. Slutten er episk. 
Takk Gud for KG! Har sittet her å lett og lett, men kom fader meg ikke på hvem det var og hvor jeg hadde sett det. 

ts

Skrevet

Er sikker på at jeg har sett den ''vitsen'' bli fortalt av en komiker på Apollo også :)

Anonymkode: b930b...87d

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er sikker på at jeg har sett den ''vitsen'' bli fortalt av en komiker på Apollo også :)

Anonymkode: b930b...87d

Det kan godt ha skjedd, ser i kommentarfeltet at den er godt bruk. Men det er måten han sier det på, hele pakken. Genial. 

Jeg hater når slikt skjer. En setning eller en ting popper opp i hodet mitt. Fra noe, men jeg husker minimalt. 
Lå i sengen to netter på rad og sa "poppy da, poppy darling" (hørtes det ut som), i en spesiell stemme i hodet mitt om å om igjen. Prøvde å huske på hvor jeg har det fra. Jeg husket de ordene, med stemmen, men husket ikke hvem, hva, hvor. Verken om det var film, tv, musikk, lydbok. Bare den setningen, svakt, veldig svakt.
Sendte en haug med snapchat hvor jeg sa "poppy da, poppy darling" og brølte "HVOR ER DET FRA?!" klokken 4 om natten. 
Plutselig så var det som en lysbryter i hodet mitt. Norsk film, i bakgrunnen av en sang.. noen sekunder senere "Olsenbanden jr på rocker'n, den og den sangen!" 

Det var flere år siden jeg så den filmen på kino. Og den setningen, de ordene kom opp igjen og hjemsøkte meg.
Hadde det samme med "I have to do this", fra Harry potter hvor Malfoy sier det til Dumbledore, rett før Snape dreper han. Jeg hørte setningen akkurat som om at det klippet ble spilt av. Men klarte ikke å plassere det. Om å om igjen i hodet mitt, måtte google det og snublet over klippet og alt falt på plass.

Videoen starter rett før det jeg hørte. 

Jeg fikk en magefølelse av at det hørtes kjent ut. Da jeg så klippet fra the doctors før i dag. Hadde jeg ikke fått hjelp her så hadde det hjemsøkt meg lenge!
Andre som får det slik? Det kan være den minste detalj, og jeg hater det! Det popper plutselig opp i hodet mitt, og jeg husker ikke hvor jeg har det fra. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...