Gå til innhold

Sier at hun skal komme, kommer ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake spurte ei jeg studerte med om hun kunne få overnatte hos med i forbindelse med et faglig relevant kurs vi begge skal på, i byen jeg bor. Hun skulle ha kommet i dag, men jeg har ikke hørt noe fra henne. Ja, jeg vet at jeg kan kontakte henne og spørre, men vi er egentlig ikke så nærme og jeg ble litt overrasket da hun spurte i utgangspunktet, ettersom vi ikke har noe kontakt utover å diskutere litt faglig en gang i blant (vi jobber innen et felt hvor vi konstant må holde oss oppdatert, men snakker maks en gang i måneden og da bare på facebook chat). Om hun har ombestemt seg og sover over hos noen andre, eller bestiller hotell, er selvsagt helt ok. Men er det ikke vanlig høflighet å gi beskjed om det? Jeg har gått til innkjøp av en ekstra dyne, da det ikke var noe jeg hadde fra før og har jo ellers gått ut i fra at hun skulle dukke opp her. Jeg vet at hun har kommet til byen jeg bor i nå, ettersom hun sjekket inn på togstasjonen her via facebook. 

Anonymkode: dea38...95f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser nå at jeg har postet feil, skulle på vennskal, ikke samliv og kjærlighet.

Anonymkode: dea38...95f

Skrevet

Hvordan gikk det, dukka hun opp?

Skrevet

Kanskje hun ikke har mottatt svar fra deg at det var i orden at hun overnattet?

Hvis det var klar avtale mellom dere, er jeg helt enig med deg om at hun burde gitt beskjed om det var endring. Veldig merkelig. Jeg hadde nok spurt henne om når hun kom.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...