Gå til innhold

Parfymevalg: Tommy Girl eller Cool Water?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Cool Water. Tommy Girl er søtere, og det liker jeg ikke (og så holder den ekstremt dårlig). Cool Water lukter rent og sporty, rett og slett.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

tommy girl lukter :kvalm:

den andre er bedre.

Skrevet

Jeg har Cool Water, men bruker den aldri lenger. Likte den godt til å begynne med, men nå klarer jeg den bare ikke. Den lukter alt for mye!

Skrevet
Jeg har Cool Water' date=' men bruker den aldri lenger. Likte den godt til å begynne med, men nå klarer jeg den bare ikke. Den lukter alt for mye![/quote']

Helt enig! Syns den var kjempegod i starten. men som du sier så lukter den alt for mye.

Skrevet

Jeg er ikke særlig begeistret for noen av dem..

Skrevet

Enig med Starie...

Brukte Cool Water for mange år siden, men brukte aldri opp hele flaska. Nå blir jeg småkvalm bare jeg kjenner lukta...

Skrevet

Eg likar begge to, eg! Masse gode minner... :-)

Har hatt Cool Water sjølv, så eg likar den best. Syns den luktar friskt og godt.

Skrevet
Nå blir jeg småkvalm bare jeg kjenner lukta...

Ja, nettopp: :kvalm: De fleste parfymer lukter veldig sterkt med en gang du har hatt på en sprut, men så demper de seg etter en liten stund, og etter noen timer har duften liksom fått "satt" seg og blir en del av huden din. Cool Water bare ligger som en sånn aura rundt deg hele tiden. Man kan kjenne det på flere meters avstand når noen bruker den.

Skrevet

Liker ikke Cool Water, men Tommy Girl er min hverdagsparfyme. Lukter friskt på meg, og alle gutter ser ut til å elske den :) Får ofte kommentarer på lukta når jeg er ute.

Skrevet

Jeg bruker Cool Water. Grunnen til at den lukter så mye er vel at man tar litt for mye på? Jeg tar vanligvis to sprut parfyme på meg, men cool water-flaska gir litt mer per sprut enn de andre parfymene jeg har, så da tar jeg heller litt mindre på ;)

Skrevet

Hvis jeg måtte velge hadde jeg valgt cool water.

Tommy Girl syns jeg er helt forferdelig.

Men helst ingen av dem!

Skrevet

Uff liker ingen av dem... :-? Tommy Girl lukter rett og slett ikke godt og Cool Water er så alt for sterk... blir også småkvalm av å kjenne den... Jeg hadde parfymen selv en liten stund men det endte med at jeg ga den bort..

:hjerte: Chanel Chance :hjerte:

:wink:

Skrevet
Hvis jeg måtte velge hadde jeg valgt cool water.

Tommy Girl syns jeg er helt forferdelig.

Men helst ingen av dem!

Enig! ...Har hatt begge to, men syns ingen av dem lukter særlig godt, på meg i hvert fall :wink: Men OM jeg måtte valgt, altså Cool Water.

Skrevet
Liker ikke Cool Water' date=' men Tommy Girl er min hverdagsparfyme. Lukter friskt på meg, og alle gutter ser ut til å elske den :) Får ofte kommentarer på lukta når jeg er ute.[/quote']

Har brukt begge to tidligere, liker ingen av de nå, men fikk kjempe mange komplimenter av gutter da jeg brukte tommygirl!!!!! Og det vet jeg flere som har fått også :ler: ganske rart egentlig.......

Skrevet

Jeg tror ikke det bare er Tommy Girl som har fått komplimenter... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...