AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Noen har det her? Anonymkode: e67a6...6b9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Ja. Du også? Det heter forresten polynevropati Anonymkode: d2882...8a9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Du også? Det heter forresten polynevropati Anonymkode: d2882...8a9 Oki Ja jeg har blitt utreda for deg nettopp. Sliter med vondt så har fått medisiner jeg skal bruke. Kan jeg spørre deg hvor gammel du er? Anonymkode: e67a6...6b9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oki Ja jeg har blitt utreda for deg nettopp. Sliter med vondt så har fått medisiner jeg skal bruke. Kan jeg spørre deg hvor gammel du er? Anonymkode: e67a6...6b9 Jeg er 30, fikk diagnosen for over ti år siden. Har arvelig type. Har prøvd ganske mange medisiner, men fortsatt ikke funnet noen som er verdt det mtp bivirkninger. De som virket best mot nevropatiske smerter var Neurontin, men da gikk jeg i svime hele tiden, så jeg husker nesten ingenting av den vinteren.. Men med de var jeg nesten smertefri i føttene, og god virkning i hendene. Jeg har også dårlig balanse grunnet nedsatt følesans og leddsans, så snubler og vikler meg hele tiden. Ser ut som en gammel dame når jeg går på glatta eller i trapper Samtidig har jeg ekstrem trykksmerte/trykkfølsomhet, hvis noen dulter meg i skulderen feks. så får jeg kjempevondt! Anonymkode: d2882...8a9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Hvis du skriver under nick kan jeg sende deg en pm Anonymkode: d2882...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå