Calla Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Fins dette? Det hadde vært den perfekte julegave til en venninne av meg..hun er glad i å lage mat, men er utrolig kresen! Kanskje noen vet om en kokebok som passer til henne? Har tittet litt på nettet, men ikke funnet noe....
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #3 Skrevet 26. november 2004 Anette og Bent Stiansens bok "Stiansens kulinariske koffert" er min absolutte favorittkokebok. Og jeg har MANGE.
hilli Skrevet 26. november 2004 #4 Skrevet 26. november 2004 Mener du "litt fin på det"-kresen, eller "liker nesten ingenting"-kresen?
Octavia Skrevet 26. november 2004 #5 Skrevet 26. november 2004 Aftenposten har en test av kokebøker. Du kan jo kikke gjennom der og kanskje få noen tips... Her får de terningkast.
Calla Skrevet 26. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2004 Mener du "litt fin på det"-kresen' date=' eller "liker nesten ingenting"-kresen?[/quote'] Mener først og fremst kresen som i at hun nesten ikke liker noenting... samtidig er hun også kresen på merker..(spiser f.eks bare norskprodusert mat selv om vi bor nærme billig-sverige... og pølser er ikke spiselig hvis det ikke er Gilde.. ) Kanskje det finnes en bok der man sakte men sikkert lærer å like nye ting... eller rett og slett en bok hvor få ingredienser brukes til mange forskjellige retter....??
Nilma Skrevet 26. november 2004 #7 Skrevet 26. november 2004 Hva med Ingrid Espelid Hovigs gode, gamle blårutete kokebok? Der er det enkle oppskrifter og svært få fancy ingredienser.
NIKI Skrevet 26. november 2004 #8 Skrevet 26. november 2004 Barmen sin "Norsk mat". Tradisjonelle norske retter. Kjempefin bok synes jeg. Og ikke noe særlig "fancy" ingredienser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå