Gå til innhold

Er han fortsatt interessert..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en kar jevnlig over 2 måneders tid. For noen dager siden så våget jeg meg til å spørre han om han datet andre eller om det bare var meg. Mannen svarte at han egentlig ikke hadde tenkt noe særlig over å være ekslusiv helt enda, men han koste seg masse med meg, og gjerne ville treffe meg videre.

Jeg ble litt skuffet over det svaret, og er egentlig veldig redd for å ha ødelagt noe også, men vi har fortsatt avtalt å møtes i løpet av uken.

Kan det være at jeg har skremt han litt, eller overreagerer jeg nå? Er så redd for at han kan ha mistet interessen av det spørsmålet jeg stilte han, men nå var det heller ikke sånn at jeg ville at han skulle forplikte seg til meg, jeg ville bare vite hvor vi stod hen.

Setter veldig pris på alle svar jeg kan få.

Vennligst vær litt snille med meg, er utrolig lei meg og følsom nå.

Takk 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg peiling, men tror ikke problemet er at du skremmer han. Problemet er at du er redd for å skremme og derfor lar alt gå på hans premisser.  Man ber jo nesten om å bli utnyttet om man er redd for å spørre om dere er eksklusive etter 2 måneders dating. 

• Liker 4
Skrevet

Etter to måneder ville jeg nok revurdert mannen, om han ikke ville være ekslusiv. 

Skrevet

Jeg var redd for at jeg spurte for tidlig. Men så tenkte jeg at vi er voksne begge to (Vi er begge i 30-årene) så han burde tåle å høre et slikt spørsmål. Utifra oppførselen hans nå etter at vi hadde samtalen så virker det nesten som han er redd for å flørte med meg i frykt for å gi meg falske forhåpninger..godt mulig at det er jeg som overanalyserer, men jeg vil gjerne rydde opp i det hvis det har seg at han føler at han trenger litt mer tid på seg for å se hva han vil. Vi kjenner ikke hverandre så godt enda..

Huff, jeg er så utrolig frustrert nå :(

Skrevet

Hvor ofte har dere møttes, og hvor mye snakker dere ellers? En kan bli svært godt kjent på 2 måneder, imens noen så vidt har møttes eller pratet og trenger tid.

Skrevet
23 minutter siden, Moonwalker skrev:

Hvor ofte har dere møttes, og hvor mye snakker dere ellers? En kan bli svært godt kjent på 2 måneder, imens noen så vidt har møttes eller pratet og trenger tid.

Vi har møtt hverandre 8 ganger

Skrevet
2 minutter siden, nicecar skrev:

Vi har møtt hverandre 8 ganger

Da burde en vel generelt vite om en kunne tenkt seg noe mer med personen, og droppe andre for å finne ut om dere to virkelig kan bli noe om han liker deg godt. 

Skrevet

Han må gjerne treffe / date andre. Han må vel ikke date kun ei om gangen.

Skrevet

8 ganger er gjennomsnittlig én gang i uka. Har dere veldig travle liv? For hadde jeg datet noen i 2 mnd men kun så dem 1 gang i uka, så hadde jeg tenkt at her var det ikke nok følelser og interesse til å drive det videre. 

For å svare på spørsmålet ditt så forstår jeg også at du ble skuffet. Jeg syns du egentlig skal fortelle han hva du vil, blir han skremt da så var han nok neppe så interessert i utgangspunktet. Eller så kan det jo hende han setter pris på at du er åpen og er med på det du foreslår videre.

Anonymkode: 473d3...194

Skrevet
På 15.11.2016 den 14.33, nicecar skrev:

Jeg har datet en kar jevnlig over 2 måneders tid. For noen dager siden så våget jeg meg til å spørre han om han datet andre eller om det bare var meg. Mannen svarte at han egentlig ikke hadde tenkt noe særlig over å være ekslusiv helt enda, men han koste seg masse med meg, og gjerne ville treffe meg videre.

Jeg ble litt skuffet over det svaret, og er egentlig veldig redd for å ha ødelagt noe også, men vi har fortsatt avtalt å møtes i løpet av uken.

Kan det være at jeg har skremt han litt, eller overreagerer jeg nå? Er så redd for at han kan ha mistet interessen av det spørsmålet jeg stilte han, men nå var det heller ikke sånn at jeg ville at han skulle forplikte seg til meg, jeg ville bare vite hvor vi stod hen.

Setter veldig pris på alle svar jeg kan få.

Vennligst vær litt snille med meg, er utrolig lei meg og følsom nå.

Takk 

Hvordan skal noen her kunne svare deg, følge magefølelsen din du og tolk han så best du kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...