Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onkelen til sambo gir alltid bort perfekte og gjennomtenkte julegaver... dette året må vi prøve å "ta igjen"...

Noen som har tips til hva vi kan gi onkelen og hans samboer? Kanskje noe praktisk til huset, som likevel ikke de "som har alt de trenger" har..?

Det står helt stille hos oss...kommer ikke på noe smart nok...HJELP!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fryktelig vanskelig å gi gaver til voksne mennesker som har alt de trenger. Så da vi skulle finne julegave til svigermor i år ble det litt tenking. Men fant tilslutt ut at hun skal få gavekort på aromaterapi. Det syns jeg var en ganske god julegave. Det kunne jo vært noe?

Svigerfar har alltid vært ei skrue å kjøpe til. I år får han en god cognac. Det tror jeg er midt i blinken for han, som ikke trenger mere ting og tang i sine voksne dager. Så noe i den duren kunne jo være spennende eller? Eller kanskje dere kunne gitt dem gavekort på dansetimer? Salsa for eksempel :)

Skrevet

Tusen takk for gode tips @riel...

Konen hadde nok blitt glad for aromaterapi da hun har liten tid til å ta vare på seg selv...hadde jeg vunnet litt i lotto nå, så kunne vi jo sendt dem på spa-hotell...*drømme drømme*...

salsakurs var en veldig god ide, men tror jeg bruker den ideen på et annet par..onkelen det er snakk om er nemlig mer sånn motorsykkel-fyr....ser ikke for meg han danse.. :ler: Derimot er han opptatt av elektroniske artikler og lignende.. kanskje noen vet om en liten gadget vi kan gi han?

Kom forresten på at han er en kløpper til å sjenke andre med irish coffee når det er familiefest..noen som har sett noen fine irish coffee-sett?

Skrevet

Hvis han liker motorsykler/kjøretøy ø.l kunne du jo gitt han abbonement på Autofil, eller et annet blad i den kategorien :)

Skrevet
Hvis han liker motorsykler/kjøretøy ø.l kunne du jo gitt han abbonement på Autofil' date=' eller et annet blad i den kategorien :)[/quote']

smart!! Det tror jeg jammen jeg skal gjøre!!

Har også sett et blad som heter "gadgets" med masse stoff om nye elektroniske ting og leketøy for mannfolk..men finner ikke bladet noe sted på nettet...

men autofil burde ikke være vanskelig å finne.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...