Gjest Timaras Skrevet 15. november 2016 #1 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Opplevde dette 2 ganger nå. Begge disse 2 mannfolkene har jeg kjent i 20 til 30 år. 1 av de hadde jeg som elsker noen år. Før jeg flyttet på meg. Han kontaktet meg igjen. Vi møttes. Trodde vi kunne kun være venner. Men nei du. Når han skjønte at jeg ikke ville ha sex med han da var det slutt på vennskapet. Det samme med han 2 karen. Hva pokkern er det som feiler mannfolka om dagen? Når jeg ikke er interessert i peisen deres. Da trenger vi ikke være venner mer. Nei vel. Helt ok for meg. Hva tror du er greia? 40 års krisa? Endret 15. november 2016 av Jaikkesant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 15. november 2016 #2 Del Skrevet 15. november 2016 Om noen lurer på mitt sære forhold til menn. Svaret fikk dere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 15. november 2016 #3 Del Skrevet 15. november 2016 16 minutter siden, Jaikkesant skrev: Han kontaktet meg igjen. Vi møttes. Trodde vi kunne kun være venner. Men nei du. Når han skjønte at jeg ikke ville ha sex med han da var det slutt på vennskapet. Det samme med han 2 karen. Hva pokkern er det om feiler mannfolka om dagen? hva feiler med deg da? Kan du først svare på det? Du møtte de som sexpartnere og mistet kontakten pga du flyttet? og når dere møtes igjen, tror de det begynner fra der dere slapp. Hva er galt med dere jenter? Hadde du sagt ifra til ham om at du ikke ønsker å være sexpartner og du er på flyttefot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #4 Del Skrevet 15. november 2016 De var interessert i sex, ikke i vennskap. Jeg har heller ikke mine tidligere elskere som venner. Anonymkode: 64a56...016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #5 Del Skrevet 15. november 2016 8 minutter siden, cmd skrev: hva feiler med deg da? Kan du først svare på det? Du møtte de som sexpartnere og mistet kontakten pga du flyttet? og når dere møtes igjen, tror de det begynner fra der dere slapp. Hva er galt med dere jenter? Hadde du sagt ifra til ham om at du ikke ønsker å være sexpartner og du er på flyttefot? Ikke dere jenter, men ts. Anonymkode: 4a7e3...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 15. november 2016 #6 Del Skrevet 15. november 2016 11 minutter siden, cmd skrev: hva feiler med deg da? Kan du først svare på det? Du møtte de som sexpartnere og mistet kontakten pga du flyttet? og når dere møtes igjen, tror de det begynner fra der dere slapp. Hva er galt med dere jenter? Hadde du sagt ifra til ham om at du ikke ønsker å være sexpartner og du er på flyttefot? Jeg sa fra om at jeg ikke ønsket han som sexpartnere lengre ja. Begge fikk beskjed om det. Ble da enig om og beholde et vennskap. Så plutselig kom begge tilbake. Når de ikke fikk sex da 0 vennskap . Det er helt greit for meg. Forstår ikke greia lengre. Å miste de som venner er ikke noe tap. Hvem ønsker duster i vennekretsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 15. november 2016 #7 Del Skrevet 15. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke dere jenter, men ts. Anonymkode: 4a7e3...4cd Har svart deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 15. november 2016 #8 Del Skrevet 15. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De var interessert i sex, ikke i vennskap. Jeg har heller ikke mine tidligere elskere som venner. Anonymkode: 64a56...016 De om det For meg er det ikke noe tap hverken som sex leketøy eller venner.😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 15. november 2016 #9 Del Skrevet 15. november 2016 1 minutt siden, Jaikkesant skrev: Det er helt greit for meg. Forstår ikke greia lengre. Å miste de som venner er ikke noe tap. Hvem ønsker duster i vennekretsen? De kom som sexpartnere? Det blir vanskelig å være venner etter å ha vært sexpartner. De vil alltid gå enda lenger ettersom de allerede vært der. De er ikke duster men de er bare lystne på deg og er skuffet over å ikke ha sex med deg lenger. Men du bestemmer over deg selv og du gå videre uten dem i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 15. november 2016 #10 Del Skrevet 15. november 2016 17 minutter siden, cmd skrev: De kom som sexpartnere? Det blir vanskelig å være venner etter å ha vært sexpartner. De vil alltid gå enda lenger ettersom de allerede vært der. De er ikke duster men de er bare lystne på deg og er skuffet over å ikke ha sex med deg lenger. Men du bestemmer over deg selv og du gå videre uten dem i livet. Absolutt jeg går videre uten dem. Ikke visste jeg at jeg oste sex.😥😥😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #11 Del Skrevet 15. november 2016 25 minutter siden, Jaikkesant skrev: Har svart deg. Anonymkode: 4a7e3...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 15. november 2016 #12 Del Skrevet 15. november 2016 24 minutter siden, Jaikkesant skrev: Ikke visste jeg at jeg oste sex.😥😥😥 deg/kroppen din verdsettes høyt av de to... uten at du har vist om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 15. november 2016 #13 Del Skrevet 15. november 2016 7 minutter siden, cmd skrev: deg/kroppen din verdsettes høyt av de to... uten at du har vist om det Tydeligvis.🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 21. november 2016 #14 Del Skrevet 21. november 2016 På 15.11.2016 den 14.06, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 4a7e3...4cd Bra det av å til går opp et lys.🤔😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #15 Del Skrevet 24. november 2016 Har opplevd noe lignende, bare at vi er i slutten av 20-årene. Vi har kjent hverandre i mange år. Det ble slutt mellom meg og kjæresten, og jeg og kompisen dro på fylla. Den ene kvelden med sex første til flere kvelder. Jeg ville vel bare ha litt oppmerksomhet, noe jeg regna med at han skjønte da jeg gråt mye på skulderen hans pga bruddet. Han sa hele tida at jeg bare måtte si fra hvis jeg ikke ville mer, det var helt frivillig fra min side, og at det ikke ville forandre noen ting mellom oss. Etterhvert ville jeg ikke mer, jeg kom over exen og begynte å treffe andre. Gadd ikke date menn mens jeg har sex med kompisen liksom. Nå snakker ikke kompisen min til meg lenger, virker ikke interessert i å være venner. Regner med at han sikkert drømte om å ha sex med meg da jeg var opptatt, og ble fornøyd da han endelig fikk det. Han var tålmodig da, det skal han ha -.- Anonymkode: eddf0...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #16 Del Skrevet 24. november 2016 har opplevd noe lignende, men da på videregående og i starten av tjueårene. Jeg tok realfag og årsstudium i typiske realfag noe som førte med seg at det var få jenter i klassen. Jeg tenker at man kan være venner på tvers av kjønn og gjorde det beste ut av situasjonen, altså ble med i en guttegjeng. Alt gikk greit inntil en av kompisene (dette skjedde på både videregående og årsstudium) fikk følelser for meg, og jeg avslo han. Etterpå spurte de om vi kunne være "friends with benefits", jeg sa at jeg ikke hadde sex med venner. De presterte begge å si at gutter ikke kunne være venner med jenter uten at ønske om sex lå bak, og resten av kompisgjengen følte det samme. Akkurat da føltes det veldig sårt, men jeg er glad for at jeg er foruten slike folk i dag Anonymkode: 98ff7...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 24. november 2016 #17 Del Skrevet 24. november 2016 Nei vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå