AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Vært i et dårlig forhold og etter utallige verbale angrep på utseendet mitt har jeg nå fått så dårlig selvtillit (selv om jeg nok ser over snittet ut for en på min alder) at jeg ikke greier møte noen nye. Bruker eksen som ff bare for å ha noen men merker jeg er ordentlig lei og vil videre. Vil finne en som var bedre enn eksen men problemet nå er at jeg føler ikke jeg er verdt en bra fyr etter å ha blitt dratt gjennom et helvete og regelrett blitt spyttet på. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: ab77f...632 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Det første du gjør er å slutte å ha sex med eksen. Ikke rart du sitter fast, er det vel? Anonymkode: fa802...38b 14
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det første du gjør er å slutte å ha sex med eksen. Ikke rart du sitter fast, er det vel? Anonymkode: fa802...38b Det kommer ikke til å skje Anonymkode: ab77f...632
lokmeister2016 Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 Hei du du er bra nokk for Andre men du har bare en duste x og Darling selvtilitt kom deg it og sjekk og Kurt it idiot xn var I et sant forhokd selv
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ikke til å skje Anonymkode: ab77f...632 Da kommer du deg heller ikke videre, men det er et valg du tar. Anonymkode: f6dfd...170 7
Cuntzilla Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 Ta deg sammen og bli litt selvstendig. Du MÅ ikke ha noen. Og du vil jo heller aldri finne noen når du sitter fast med eksen. Du mener du er et svakt menneske nå, men du kan faktisk jobbe med å komme ut av det og få opp selvtilliten og selvstendigheten, det ER et alternativ å slutte å ha sex med eksen. Det er faktisk det eneste alternativet, og det beste alternativet, så hvis du avviser det blankt så er det vanskelig å komme med noen annen eller bedre løsning til deg. Ikke gi opp før du har prøvd, bit tennene sammen, du er sterkere enn du tror. 5
jabx Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ikke til å skje Anonymkode: ab77f...632 Hva gjør du her da? Du har jo bestemt deg for å bli sittende fast i hengemyra. Hvis ikke du er villig til å gjøre noe med det er det jo poengløst å klage her. 6
exictence Skrevet 15. november 2016 #8 Skrevet 15. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ikke til å skje Anonymkode: ab77f...632 Hvorfor ikke det? Hvis du vil være åpen for å treffe andre er det vel lurt å ikke ha vært involvert på noen måte i eksen en god stund? 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #9 Skrevet 15. november 2016 26 minutter siden, Cuntzilla skrev: Ta deg sammen og bli litt selvstendig. Du MÅ ikke ha noen. Og du vil jo heller aldri finne noen når du sitter fast med eksen. Du mener du er et svakt menneske nå, men du kan faktisk jobbe med å komme ut av det og få opp selvtilliten og selvstendigheten, det ER et alternativ å slutte å ha sex med eksen. Det er faktisk det eneste alternativet, og det beste alternativet, så hvis du avviser det blankt så er det vanskelig å komme med noen annen eller bedre løsning til deg. Ikke gi opp før du har prøvd, bit tennene sammen, du er sterkere enn du tror. Jeg er nok ganske så selvstendig på det punktet jeg er nå. Men uten han har jeg faktisk ingen, bare en haug idioter rundt meg som prøver å manipulere og trykke meg ned. Er drittlei rett og slett. Så det er grunnen til at jeg ikke slipper taket. Anonymkode: ab77f...632
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. november 2016 #10 Skrevet 15. november 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nok ganske så selvstendig på det punktet jeg er nå. Men uten han har jeg faktisk ingen, bare en haug idioter rundt meg som prøver å manipulere og trykke meg ned. Er drittlei rett og slett. Så det er grunnen til at jeg ikke slipper taket. Bor du på en forskningsstasjon på nordpolen (uten mulighet for sosial kontakt med andre enn de du bor med)? Endret 15. november 2016 av PseudonymBruker
Cuntzilla Skrevet 15. november 2016 #11 Skrevet 15. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nok ganske så selvstendig på det punktet jeg er nå. Men uten han har jeg faktisk ingen, bare en haug idioter rundt meg som prøver å manipulere og trykke meg ned. Er drittlei rett og slett. Så det er grunnen til at jeg ikke slipper taket. Anonymkode: ab77f...632 Er ikke han også en idiot som prøver å manipulere og trykke deg ned? Du sier du er selvstendig, men uten han har du ingen. En selvmotsigelse, det er nettopp han du må lære deg å leve uten for å være selvstendig. Andre mennesker kommer når du har fått jobbet med å lære å være deg selv uten andre, og trives med deg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #12 Skrevet 15. november 2016 34 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Bor du på en forskningsstasjon på nordpolen (uten mulighet for sosial kontakt med andre enn de du bor med)? Ja 31 minutter siden, Cuntzilla skrev: Er ikke han også en idiot som prøver å manipulere og trykke deg ned? Du sier du er selvstendig, men uten han har du ingen. En selvmotsigelse, det er nettopp han du må lære deg å leve uten for å være selvstendig. Andre mennesker kommer når du har fått jobbet med å lære å være deg selv uten andre, og trives med deg selv. Det er ingen selvmotsigelse nei. Jeg trives alene og med meg selv, men ingen kan leve godt uten andre mennesker. Anonymkode: ab77f...632
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #13 Skrevet 15. november 2016 1 time siden, jabx skrev: Hva gjør du her da? Du har jo bestemt deg for å bli sittende fast i hengemyra. Hvis ikke du er villig til å gjøre noe med det er det jo poengløst å klage her. Det er poengløst av deg å kommentere i denne tråden. Anonymkode: ab77f...632
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. november 2016 #14 Skrevet 15. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1 time siden, PseudonymBruker skrev: Bor du på en forskningsstasjon på nordpolen (uten mulighet for sosial kontakt med andre enn de du bor med)? Ja Stone cold! Heter tilfeldigvis eksen din Henry Trondheim?
jabx Skrevet 15. november 2016 #15 Skrevet 15. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nok ganske så selvstendig på det punktet jeg er nå. Men uten han har jeg faktisk ingen, bare en haug idioter rundt meg som prøver å manipulere og trykke meg ned. Er drittlei rett og slett. Så det er grunnen til at jeg ikke slipper taket. Anonymkode: ab77f...632 Du har nettopp forklart hvordan han manipulerer deg og trykker deg ned... Herregud, menneske. 1
Gjest made4u Skrevet 16. november 2016 #16 Skrevet 16. november 2016 På 15.11.2016 den 12.22, AnonymBruker skrev: Vært i et dårlig forhold og etter utallige verbale angrep på utseendet mitt har jeg nå fått så dårlig selvtillit (selv om jeg nok ser over snittet ut for en på min alder) at jeg ikke greier møte noen nye. Bruker eksen som ff bare for å ha noen men merker jeg er ordentlig lei og vil videre. Vil finne en som var bedre enn eksen men problemet nå er at jeg føler ikke jeg er verdt en bra fyr etter å ha blitt dratt gjennom et helvete og regelrett blitt spyttet på. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: ab77f...632 Droppe han, være single og gjøre det beste ut av dagene... Livet ditt er ikke over enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå