Gå til innhold

Møtt jente på tinder. Tror hun har kjæreste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi møttes først på tinder og har møttes 3-4 ganger nå. Første gangen tok vi en øl, men etter det har hun stort sett vært på besøk hos meg og vi har hatt sex. Hun melder ofte og virker veldig interessert. "Maser" stadig vekk på å møtes. Men det er noe som skurrer her. Hun la meg til på facebook, men jeg ser kun en veldig begrenset versjon av hennes side. Omtrent ingen bilder eller noe informasjon om henne. Hun skjuler stadig vekk telefonen når hun er hos meg og jeg overhørte henne så vidt snakke på telefonen med noen, der hun løy om hvor hun var (hun var hos meg, men sa hun var hos en venninne). 

Hun er veldig pen, morsom, sjarmerende osv, men jeg har ikke følelser for henne og tenker at vi er på forskjellige stadier i livene våre. Jeg er 34 og hun er 22. Men vi har det moro sammen og sexen er fantastisk (hun virker helt avhengig). Skal jeg bare la ting skure og gå, eller skal jeg prøve å finne ut mer om dette? Strengt tatt er ikke dette mitt ansvar. Det er hun som eventuelt er utro.

Anonymkode: a1e9b...4bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke satset på en slik person. Om hun skjuler en kjæreste, tenk deg da hva annet hun kan skjule. Men om du har samvittighet til å ha sex med en annen manns kvinne så kjør på 😉 

Men moralsk sett burde du spørre henne og avklare 

Skrevet

virker som hun bruker deg og du bruker henne.

høres ut som vinn-vinn for dere

Anonymkode: eba8f...1e8

• Liker 5
Skrevet

TS: Ved å skrive at det er hun som er utro, så har du jo delvis skyld selv i saken da du tilbringer tid med henne. Uansett, så er det ren spekulasjon her. Selv fra din side.

Det at hun løy til vedkommende på telefonen, kan jo være eksempelvis hennes foreldre som ringte og hun ville ikke si at hun var hos deg?

Jeg tror det lureste er på en myk måte konfrontere henne om dette. Spør forsiktig om kjærligheten, forhold og så videre... Uansett, trå forsiktig slik at du ikke jager henne bort dersom du fortsatt ønsker å treffe henne videre.

Til slutt, hva med å be henne med ut blant dine nære venner en gang slik at de får et inntrykk av henne og hvordan hun er som person?

Her leser vi jo kun din side av saken, og Gud forby, kanskje henger hun selv på KG?

• Liker 4
Skrevet

ts

Jeg er ikke interessert i noe forhold med henne og vil aldri ta henne med til venner og/eller familie. Vi har, i mine øyne, et moro og uforpliktende puleforhold. Men det er jo litt synd dersom hun har en kjæreste som antar at hun er trofast og snill. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke automatisk tenkt "utro". Min første tanke er at hun, som deg, ser på dette som uforpliktende, og ikke nødvendigvis noe hun ønsker å dele med resten av omgangskretsen. Hvis jeg hadde en elsker, så er jeg slett ikke sikker på at jeg svart ærlig til hvem som helst om de ringte mens jeg var der. "Hei bestemor, jeg er hos elskeren min". Tror ikke det.:ler:

Folk er veldig ulike når det kommer til hva man deler om seg selv på sosiale medier, det trenger ikke å være noe galt i det. Facebook er en slags sammenblanding av folk fra ulike arenaer i livet, og da ønsker mange å dele restriktivt. Om det likevel er sånn at du ser mindre enn mange andre, kan ikke det komme av at dere, som du sier, kun har et seksuelt forhold? Det er for meg, ganske forståelig om man deler mer med familie og nære venner enn løsere relasjoner man ikke vil ha så "tett innpå seg".

På samme måte som du ikke ville tatt henne med til venner og/eller familie.

Bare noen tanker. 

• Liker 7
Skrevet

Det kan hende at hun ikke er fornøyd nåværende forhold og vil i ny men ikke klar til å si til typen.

Eller hun har så dårlig sex at hun søker det hos andre.Siden du sier hun er helt avhengig og dere er 34 og 22.

• Liker 1
Gjest Annetnavn_
Skrevet

Kan ha vært mora hennes som ringte. Hun vil neppe fortelle om deg hjemme. Ikke tro det verste. Spør henne. Hun gir deg sikkert en forklaring.

Skrevet

Ser ingenting som tyder på at hun har en kjæreste? 

Om venner og familie ringer meg mens jeg er hos en date eller rotekamerat, sier jeg ikke at jeg er hos han

Anonymkode: f1a13...49b

• Liker 3
Skrevet

Hun la deg til på FB da, det hadde iallfall ikke jeg gjort med elskeren om jeg var utro.

Du får høre med henne, er jo ikke akkurat uvanlig å prate med faste sexpartnere om de puler på andre.

• Liker 3
Skrevet

Familien min og kollegene mine får aldri vite om en date før det hadde blitt seriøst, så om noen av dem hadde ringt så kunne jeg dekker over med alt fra bibliotek og møter til å være med andre navngitte personer. Jeg kjenner flere med begrensede fb-profiler, ofte har det med yrke eller at de prøver å unngå å dele for mye med noen å gjøre, en del av de som er såpass unge som 22 har heller ikke det samme forholdet til å "fylle" facebook som vi som er litt eldre har. 

Ville ikke automatisk tenkt utroskap, spesielt ikke mtp. at dere har hverandre på fb i det hele tatt, men skader jo ikke å være litt våken.

Skrevet

Jeg har også en veldig begrenset Facebook side, med lite bilder og lite informasjon. Det er ikke fordi jeg har noe å skjule, men fordi jeg ikke lever livet mitt gjennom Facebook. 

Hva mener du hun skulle sagt i telefonen da? "Ja, halla du! Nei, nå er jeg hos en knullekompis jeg møtte på Tinder". Bruk hodet, selvfølgelig sier hun at hun er hos en venninne. Det hadde jeg også gjort uansett om det var en venninne eller mamma som ringte for å si det sånn. 

Du må være ny i "knulle uten følelser" gamet, for de gutta som virkelig knuller uten følelser, de bryr seg vel katta om dama har type og de bryr seg i hvertfall ikke nok til å opprette tråd på Kvinneguiden. 

Klem 

Anonymkode: f0b2f...c79

• Liker 4
Skrevet

ts

Undersøkte litt nærmere. Hun har kjæreste og det er flust av bilder og kommentarer av de to sammen på hans facebookside. 

Skrevet

Hvis du kun ser på dette som en elskerinne, så ser jeg ikke problemet? Knull og kos deg med henne. Du VET jo ikke engang om hun er utro, bare en mistanke. La vær og spør. Du er uten skyld.

Ønsker du derimot et seriøst forhold, så må du jo snarest få avklart dette.

Anonymkode: 4ce99...ae2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...