AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Siden kvinners problemer er viktigere. Ja jeg er en bittepikk av en mannsjåvinist. Anonymkode: a78e7...573
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Hva gjør at du skriver det? Anonymkode: 8592c...ec3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 Er kvinnene på KG som mener det. Anonymkode: a78e7...573
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Logisk sett er det helt umulig at menn har problemer, fordi de flest av kvinners problemer skyldes menn. Sa det betyr at menn ikke har problemer men har som oppgave å lage problemerAnonymkode: 060c9...ffd
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 De problemene du har er dine. Det er ikke "mens problemer", skaff deg raggrad nok til å stå på egenhånd uten å måtte lene deg på en innbilt idee om den store lidende mannsgruppen. De fleste menn har det helt fint og kan til og med både snakke om sine problemer og løse dem. Anonymkode: a4977...54f 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kvinnene på KG som mener det. Anonymkode: a78e7...573 Enten er du ny på KG eller så leser du bare det du vil lese. Anonymkode: 8592c...ec3 1
Gjest Jacklost Skrevet 15. november 2016 #8 Skrevet 15. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden kvinners problemer er viktigere. Ja jeg er en bittepikk av en mannsjåvinist. Anonymkode: a78e7...573 God mandag til deg og
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #9 Skrevet 15. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De problemene du har er dine. Det er ikke "mens problemer", skaff deg raggrad nok til å stå på egenhånd uten å måtte lene deg på en innbilt idee om den store lidende mannsgruppen. De fleste menn har det helt fint og kan til og med både snakke om sine problemer og løse dem. Anonymkode: a4977...54f Så du sier at menn ikke har problemer. Her ser vi det typiske KG. Anonymkode: a78e7...573
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #10 Skrevet 15. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så du sier at menn ikke har problemer. Her ser vi det typiske KG. Anonymkode: a78e7...573 Hva er dine problemer, ts? Anonymkode: 8592c...ec3
Spiteful Skrevet 15. november 2016 #11 Skrevet 15. november 2016 Herregud, hvor gammel er du? Jeg syns det er på tide å åpne opp øynene, og slutte å være så arrogant. Jeg er selv jente, og blir jo helt seriøst flau av mennesker som deg. Jeg skulle ønske både menn og kvinner kunne sluttet å skille på kjønn når det kommer til enkelte ting. Det er ingen konkurranse om å ha det verst her i livet. Folk som mener de har det verre enn en annen må jo være helt hjernedød, med tanke på at alle går gjennom forskjellige ting, som bare de vet om.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #12 Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, Spiteful skrev: Herregud, hvor gammel er du? Jeg syns det er på tide å åpne opp øynene, og slutte å være så arrogant. Jeg er selv jente, og blir jo helt seriøst flau av mennesker som deg. Jeg skulle ønske både menn og kvinner kunne sluttet å skille på kjønn når det kommer til enkelte ting. Det er ingen konkurranse om å ha det verst her i livet. Folk som mener de har det verre enn en annen må jo være helt hjernedød, med tanke på at alle går gjennom forskjellige ting, som bare de vet om. Jeg er 2 år gammel. Hvor gammel er du lill venn ? Anonymkode: a78e7...573
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #13 Skrevet 15. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er dine problemer, ts? Anonymkode: 8592c...ec3 Jeg har ingen problemer. Men det er ingen tvil at om en mann skriver om sine problemer på KG. Så bagatelliserer kvinnene på KG dem. Anonymkode: a78e7...573
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #14 Skrevet 15. november 2016 1 minutt siden, Spiteful skrev: Herregud, hvor gammel er du? Jeg syns det er på tide å åpne opp øynene, og slutte å være så arrogant. Jeg er selv jente, og blir jo helt seriøst flau av mennesker som deg. Jeg skulle ønske både menn og kvinner kunne sluttet å skille på kjønn når det kommer til enkelte ting. Det er ingen konkurranse om å ha det verst her i livet. Folk som mener de har det verre enn en annen må jo være helt hjernedød, med tanke på at alle går gjennom forskjellige ting, som bare de vet om. Skulle likt og sett du hadde skrevet dette om jeg hadde skrevet at kvinner har problemer. Anonymkode: a78e7...573
Spiteful Skrevet 15. november 2016 #15 Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er 2 år gammel. Hvor gammel er du lill venn ? Anonymkode: a78e7...573 2 år... Lille venn... Må si du er saklig. Har du ikke lært at påstand uten argumentasjon er fyfy? (Jeg bruker litt barnespråk, for det er tydelig det du forstår best). Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skulle likt og sett du hadde skrevet dette om jeg hadde skrevet at kvinner har problemer. Anonymkode: a78e7...573 Hæ? Vennligst skriv forståelige setninger. Jeg er ingen hykler, og er for likestilling for både kvinner og menn. Det er helt idiotisk å sammenligne på den måten du gjør.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #16 Skrevet 15. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen problemer. Men det er ingen tvil at om en mann skriver om sine problemer på KG. Så bagatelliserer kvinnene på KG dem. Anonymkode: a78e7...573 Kan du komme med noen konkrete eksempler/linker? Du kan ikke bare kaste ut noen påstander. Anonymkode: 8592c...ec3 1
AmandaVI Skrevet 15. november 2016 #17 Skrevet 15. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen problemer. Men det er ingen tvil at om en mann skriver om sine problemer på KG. Så bagatelliserer kvinnene på KG dem. Anonymkode: a78e7...573 En ting er å skrive om problemene sine, en annen å ikke utdype dem og så legge skylden for dem på kvinner for dem som om det skulle være en sammensvergelse mellom alle kvinner. Da må du nesten regne med at de ler av deg. 2
Haru Skrevet 15. november 2016 #19 Skrevet 15. november 2016 si meg om jeg sparker foten min opp i rævva di og den setter seg fast der, vil det være et lite problem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå