AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Har vært på tre dater med en mann i forrige uke og jeg liker han veldig godt! Vi har hatt sex når vi har møttes som jeg vil si han har initiert. Men han tar veldig lite kontakt mellom møtene og han har ikke spurt om å treffes på nytt Jeg tok insj til første, andre daten mens den tredje ble vi enige om sammen.. Det var på søndag vi sist møttes. Jeg føler jeg har vært mest "på" i mellom datene til å holde kontakt. Ikke ekstremt på men gitt lyd fra meg.. og han svarer på en hyggelig måte. Han er ikke sjenert av seg. Skal jeg la han være nå? Anonymkode: 7fcb6...eb4
cmd Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi har hatt sex når vi har møttes som jeg vil si han har initiert. Har har jo hatt sex med deg så kanskje han tror han vil prøve en annen og se hvordan det går. De fleste date ender jo kun med sex, altså ikke med forhold
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Overse han noen uker. Det er ikke sunt for menn å få så mye oppmerksomhet på en gang. De egotripper bare og tror de er verdens mest attraktive hvis de har fått både sex og meldinger på én uke. Da bare kortslutter de at DU ikke er god nok, fordi om de kunne få så mye av deg på så kort tid, kan de få alle kvinner de syns er attraktive på litt lengre tid. Så: ta makten tilbake, ignorer han. Anonymkode: d06c6...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå