Gå til innhold

Jente på jobb som bytter mellom 2 overdeler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt? Klærne er rene og sånn, det er ikke det, men hun går liksom med de samme 2 overdelene annenhver dag, uke etter uke, har noe annet enn de bare en sjelden gang liksom. :klo:

Anonymkode: 951b4...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun liker vel de best da, eller har ikke flere. Pass dine egne overdeler du. 

Anonymkode: cb9e7...d11

• Liker 44
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det normalt? Klærne er rene og sånn, det er ikke det, men hun går liksom med de samme 2 overdelene annenhver dag, uke etter uke, har noe annet enn de bare en sjelden gang liksom. :klo:

Hun har nok flere like av de overdelene :)

Mange gjør det slik at de kjøper flere eksemplarer av samme plagg når de finner et plagg de liker veldig godt :)

Det samme gjøres ofte med sko

Anonymkode: 04886...8c2

• Liker 15
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette:

Du er selv veldig opptatt av hva andre skal tro og tenke om deg og du passer på å ikke gå i samme plagg for ofte?

Anonymkode: 04886...8c2

• Liker 23
Skrevet

Jeg kan gå i samme klær i en uke jeg, ingen som merker noe :fnise: (Er så "heldig" å ha ulike arbeidssteder).

Anonymkode: c3506...448

• Liker 1
Skrevet

Og dette plager deg fordi...?

• Liker 5
Skrevet

Er det veldig særegne topper eller er de nøytrale?

Anonymkode: c1a5d...db0

Skrevet

Jeg har ei skuffe med helt like svarte t-skjorter. 

Det eneste jeg bruker hvis jeg ikke skal i selskap. 

Anonymkode: c07f1...004

• Liker 8
Skrevet (endret)

Har 6 like svarte, 4 blå, 4 grå basic gensere fra Cubus. Samme med topper. Har vel 10 like svarte basic topper fra Cubus 😂

Disse bruker jeg på jobb i mix med andre plagg. Går mest i de svarte. 

Ser jo sikkert ut som jeg går i det samme hele tiden, men kunne ikke brydd meg mindre. Jobber i barnehage, så enkelt og komfortabelt er greia 👍☺️

Endret av MissPierce
  • Liker 6
Skrevet

Jobber dere på Kiwi og du har glemt at dere må gå med arbeidstøy?  :rolleyes:

kiwi.PNG

• Liker 5
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det veldig særegne topper eller er de nøytrale?

Anonymkode: c1a5d...db0

Det lurer jeg og på. Nøytrale har man ofte flere av.

Endret av Mummikopp
Skrevet

Til jobbtøy kjøper jeg overdeler på HM, de standard t-skjortene til sommerhalvåret, og de med lange ermer til vinter. Kjøper 2-3 av hver farge jeg liker, og går med det i tilfeldig rekkefølge. Har også kjøpt 6 like bukser i to forskjellige farger på Cubus til å ha på jobb. Siden jeg synes det er stress å gruble på hva jeg skal ha på meg på jobb. Så enkelt. 

Anonymkode: ca7ac...d4a

• Liker 3
Gjest Margit Spat
Skrevet

Hva er problemet, egentlig? Er de upassende i den jobben dere har? (Paljettopper på avfallsbehandlingsanlegg, f.eks)

Du sier jo selv at toppene er rene, så da er det sikkert ikke ubehagelig lukt du reagerer på. 
Kanskje hun rett og slett har valgt å bruke akkurat disse to toppene i jobbsammenheng, og sparer de andre klærne sine til andre anledninger? Eller kanskje hun velger å bruke pengene sine på andre ting enn klær, og har innkjøpsstopp? Eller kanskje det er flere som gjør det samme, men som du ikke har lagt merke til? 

Selv er jeg imponert over at noen bruker energi på å legge så sterkt merke til hva andre har på seg, og attpåtil problematiserer det. 

Skrevet
4 timer siden, teblad skrev:

Jobber dere på Kiwi og du har glemt at dere må gå med arbeidstøy?  :rolleyes:

kiwi.PNG

Ha ha. :)

Anonymkode: 7513d...17b

• Liker 2
Skrevet

Mark Zuckerberg går bare i den samme t-skjorta og hettegenseren uansett. Han gjorde visst et unntak til bryllupet sitt.

Anonymkode: 20a5f...2c0

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det slik. Jeg får en svært liten lønn da jeg kun er vikar og jobber i kommunen. Har barn som jeg må fokusere på. Mannen min har en god jobb, men sammenlagt må vi selvsagt prioritere barnets beste. Har andre utgifter også. Jeg trives heller ikke i "mitt eget skinn" på grunn av vekt-oppgang, så derfor er det ungen som oftere får nye klær enn meg. Som oftest er det kun to overdeler folk ser meg i på jobb, men jeg passer på at de er rene, og at jeg er ren. Det viktigste er at man kan jobben sin. Hold deg til dine egne saker.

Anonymkode: 6bc0b...f4a

• Liker 5
Skrevet

Shit, håper ingen på jobb har lagt merke til at jeg kun veksler mellom to bukser... :ph34r:

• Liker 6
Skrevet

For noen år siden jobbet jeg ilag med en sekretær, som jeg tror vekslet mellom to skjorter og to gensre de fire årene vi jobbet sammen. Alltid ren og nystrøket i tøyet, velstelt og imøtekommende. Jeg tenkte bare at alle ikke er like opptatt av klær og mote, og antrekket var på ingen måte upassende for jobben. Nå i ettertid har jeg skjønt at hun stort sett måtte holde familieøkonomien flytende på sin sekretærlønn, og prioriterte  barnas behov framfor seg selv. Mannen hun da var gift med hadde en greit betalt jobb, men spilte bort penger og drakk mye. Så det kan ligge mye bak som vi ikke vet om, og heller ikke skal kritisere. 

Anonymkode: 67f46...d66

• Liker 8
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt flere plagg å variere med, men økonomien sier nei. I dag og resten av vinteren. Blir få topper nå i denne kalde tiden. Jeg har 2 ulljakker å bytte mellom. I tillegg 3 bukser. Jeg hadde blitt lei meg dersom noen kommenterte det. Jeg prøver å gi et nytt inntrykk ved å bytte pynteskjerf. 

Anonymkode: 8566e...98d

• Liker 3
Skrevet

Kanskje hun har de toppene til å bruke på jobb, og har flere like. Spørs jo litt hva dere jobber med, men i enkelte yrker er det jo greit å ha noe enkelt og greit som man bruker på jobb.

Jeg har gjort sånn på noen arbeidsplasser. Da har jeg hatt noen enkle og like topper til å bruke der.

Anonymkode: 6c951...8d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...