Gjest Oktavia Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Jeg har kjøpt meg ny mobil, en sony ericsson k700i. Fulgte bruksanvisninga når det gjaldt lading for første gang og slikt. I ettermiddag gikk den tom for strøm og slo seg av. Og etter det har det ikke vært mulig å slå den på :-( Lyset på av/på-knappen lyser, så den lader tydeligvis. Men batteri-ikone vises ikke på skjermen, og jeg får som sagt ikke slått den på. Noen som kan hjelpe? -Oktavia-
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 Dra ut laderen, slå den på, sett i laderen igjen. Fikk ikke slått min på heller mens laderen sto i (Samsung).
Gjest Oktavia Skrevet 25. november 2004 #3 Skrevet 25. november 2004 Får ikke slått den på hverken med eller uten laderen i. Må vel ta meg en tur på Elkjøp i morgen.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. november 2004 #4 Skrevet 25. november 2004 Får ikke slått den på hverken med eller uten laderen i. Må vel ta meg en tur på Elkjøp i morgen. Dumt spørsmål, men du holder av/på-knappen inne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå