Gå til innhold

Hvor ofte barberer du leggene på vinterstid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg barberer mine ca en gang i uka. Pga følelsen av velvære etterpå, ikke fordi noen skal se leggene mine i skjørt eller shorts. Hvor ofte barberer du leggene på vinterstid?

Anonymkode: 67140...59d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg er velsignet med legger omtrent uten hår, tar jeg dem én gang i året, i juni. Kan få noen småhår rundt anklene, så de tar jeg en gang hver annen måned eller så.

• Liker 3
Skrevet

Drar over dem hver dag i dusjen uansett når på året, det samme med armhulene. 

• Liker 1
Skrevet

Sånn ca en gang i måneden.

Skrevet

En gang i uken ca.

Anonymkode: 1df83...203

Skrevet

Max et par ganger i måneden.  Barberer rundt anklene ganske ofte pga ankelkort treningstights, resten tas ikke så ofte gitt...

Skrevet

Aldri om vinteren, da jeg trenger vinterpelsen for å holde varmen

Anonymkode: 99c8c...4db

• Liker 8
Gjest incognita
Skrevet
7 minutter siden, Pikeliten skrev:

Max et par ganger i måneden.  Barberer rundt anklene ganske ofte pga ankelkort treningstights, resten tas ikke så ofte gitt...

Akkurat som deg. :)

Skrevet

En gang i måneden kanskje, hehe :nigo: Leggene mine klør så forferdelig når håret vokser ut igjen om vinteren!

Skrevet

pft det har jeg ingen formening om, må være til spesielle anledninger, ellers lar jeg det gro både her og der. For meg personlig har det ingenting å si, merker ikke om jeg har hår eller ikke. Så kansje til julaften, da strømpebuksa skal på? Utenom det må det noe viktig til som f.eks en date for at jeg gidder stresse med sånt noe.

Jeg har vell en indre hippie/feminist o.l som har kommet frem siste åra, gidder ikke styre med ting bare fordi "alle andre" gjør det, spesielt når det ikke gjør noe til eller fra for egen trivsel :)

• Liker 6
Skrevet

Ett bein i uka

Anonymkode: d0eda...505

• Liker 1
Skrevet

Dagen før jeg skal bruke skjørt/kjole som regel. Noe som ikke skjer så ofte så kanskje en gang i måneden? 

• Liker 2
Skrevet

Barberer ikke om vinteren :nigo:

Anonymkode: 08b5a...443

• Liker 5
Skrevet

Sånn ca aldri.

Anonymkode: 0e3c9...500

• Liker 4
Skrevet

Barberer sjelden hele året egentlig.. Svidde av hårene for noen år siden så det er ikkje så mykje som kjem igjen no .

Anonymkode: 7aab0...bb5

Skrevet
11 timer siden, Hjärtat skrev:

Ettersom jeg er velsignet med legger omtrent uten hår, tar jeg dem én gang i året, i juni. Kan få noen småhår rundt anklene, så de tar jeg en gang hver annen måned eller så.

Skulle ønske jeg var deg! Jeg har hår helt opp til rumpa, og bikinilinja når nesten til knærne så jeg blir rimelig fort seende ut som den avskyelige snømannen :fnise:

Barberer allikevel ikke så ofte om vinteren, bare om jeg kan risikere at noen skal se meg uten bukse. Dette minnet meg på at jeg skal bytte i fellesgarderobe til helgen, så da må jeg barbere meg. Har blitt et par uker siden sist så nå har jeg lang pels :ph34r:

Anonymkode: 3b66d...47e

• Liker 1
Gjest LillaGorilla🐒
Skrevet

Går i kjole nesten hver dag, så jeg shaver også hver dag. 

Skrevet

Hver dag når jeg dusjer :) 

Skrevet

Jeg pleier å barbere leggene til jul og hvis det er noen spesielle anledninger der jeg skal vise fram leggene mine.

Anonymkode: b11ec...119

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...