Gå til innhold

Kleskode på jobb i butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne i ny jobb, en butikk. Jeg må handle klær og passende antrekk til jobben, har noen gode tips til meg? 

Anonymkode: 29bce...c8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type butikk er det? Dersom det er klesbutikk, ville jeg gått med klær fra butikken som passer butikkens profil. Dersom det er eks interiørbutikk ville jeg igjen tilpasset meg stilen til butikken.

Mange butikker har en form for uniform (eks svart bukse+butikkt-skjorte), så ville sjekket ut det før jeg gikk på shopping.

Anonymkode: c800d...267

• Liker 1
Skrevet

Klassiske nøytrale plagg uten logo/skrift. Jeans, sort bukse, t-skjorte, blazer, cardigan, kjole, skjørt (ikke for kort), hvit skjorte, denimskjorte,  ankelboots, joggesko.

Anonymkode: 8b20d...994

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type butikk er det? Dersom det er klesbutikk, ville jeg gått med klær fra butikken som passer butikkens profil. Dersom det er eks interiørbutikk ville jeg igjen tilpasset meg stilen til butikken.

Mange butikker har en form for uniform (eks svart bukse+butikkt-skjorte), så ville sjekket ut det før jeg gikk på shopping.

Anonymkode: c800d...267

Alle klesbutikker burde hatt en form for uniform. Da hadde det vært lettere å skille ut ansatte fra kunder. Ikke like lett å forstå hvem som er ansatt og hvem som er kunde når begge har "vanlige" klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...