rutti Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Jeg holder på bli gal av at salat feks blir så fort ekkel i kjøleskap. Må jo kjøpe nytt hele tiden... Prg!
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 jeg har inntrykk av at ting blir fort ekle hos deg... merkelig egentlig! jeg kan ha salat i kjøleskapet i flere dager!
Gjest Lilleulv Skrevet 25. november 2004 #3 Skrevet 25. november 2004 Du skulle hatt sånn tupperware-boks som jeg har!! Helt genialt. Holder salat og grønnsaker sprø og friske i ukevis synes jeg
Arwen Skrevet 25. november 2004 #4 Skrevet 25. november 2004 Kjøp tupperware salatbolle. Genial. Salaten holder mye lenger når den får rent av seg
Hilde Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 Ja, sånn har jeg også! Utrolig kjekk greie.
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #6 Skrevet 25. november 2004 Hvor får man egentlig tak i tupper-ting..?
Arwen Skrevet 25. november 2004 #7 Skrevet 25. november 2004 Hvor får man egentlig tak i tupper-ting..? på party ellers så tror jeg du kan bestille fra hjemmesiden.
Plonk Skrevet 25. november 2004 #8 Skrevet 25. november 2004 Salat skal oppbevares i en plastpose i kjøleskapet. Pass nøye på at posen ikke blir klemt. Når jeg gjør det sånn, holder salaten i mange dager. Spiller ingen rolle om den er våt.
rutti Skrevet 26. november 2004 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2004 JEG selger tupperware hvis noen er interessert....! Bare å ta kontakt det...! Er d fridgesmart dere mener? Boksene med ventiler?
NullHull Skrevet 26. november 2004 #10 Skrevet 26. november 2004 Jeg har Tupperwares salatslynge, og den er toppers! Men den tar mye plass i kjøleskapet, så jeg oppbevarer som regel salaten i vanlig matpose som jeg blåser opp litt og har i noen få dråper kaldt vann. Og salaten holder seg til den er spist opp :-)
Midnattsol Skrevet 26. november 2004 #11 Skrevet 26. november 2004 Holder salat og grønnsaker sprø og friske i ukevis synes jeg I ukesvis? Så heldig du er da.
Arwen Skrevet 26. november 2004 #12 Skrevet 26. november 2004 JEG selger tupperware hvis noen er interessert....! Bare å ta kontakt det...! Er d fridgesmart dere mener? Boksene med ventiler? Nei, jeg mener den blå plastbollen med koliander.
Gjest Lilleulv Skrevet 26. november 2004 #13 Skrevet 26. november 2004 I ukesvis? Så heldig du er da. Jepp, hvis ikke månedsvis ok, overdreiv kanskje litt... Men synes den holder lenge oppi den boksen. er sånn med ruglete bunn og ventiler!
Elze Skrevet 26. november 2004 #14 Skrevet 26. november 2004 Jeg holder på bli gal av at salat feks blir så fort ekkel i kjøleskap. Må jo kjøpe nytt hele tiden... Prg! JEG selger tupperware hvis noen er interessert....! Bare å ta kontakt det...! Er d fridgesmart dere mener? Boksene med ventiler? Strålende reklame?! Selger tupperware, men har ikke prøvd å oppbevare salaten i dem? 1
rutti Skrevet 26. november 2004 Forfatter #15 Skrevet 26. november 2004 Lyna:jo jeg har fakttisk prøvd de, men for tiden ligger de hjemme, og det er 80 mil herfra, skal hente de til jul:)
hilli Skrevet 26. november 2004 #16 Skrevet 26. november 2004 Jeg har en Zyliss salatslynge som er helt genial, inneholder kurv, salatbolle, lokk og slyngemekanisme. Fås kjøpt i kjøkkenbutikker og Glassmagasinet, du trenger mao ikke dra på Tupperwareparty...
NIKI Skrevet 26. november 2004 #17 Skrevet 26. november 2004 Jeg holder på bli gal av at salat feks blir så fort ekkel i kjøleskap. Må jo kjøpe nytt hele tiden... Prg! Hva mener du med "hele tiden" da? Hvor ofte er det? Jeg bruker isbergsalat, og den holder ca 1 1/2 uke om den er grei når jeg kjøper den.
diddi Skrevet 27. november 2004 #18 Skrevet 27. november 2004 Siden du selger det selv, så bør du grave frem salatslynga og Crisper selett (Den grønne med rist i bunnen) når du er hjemmom igjen. Ta salathodet og slå det ned i bordplaten med "stilken" ned. Da brekker alle bladene fra stilken. Du tar da tak i stilken, vrir og drar den ut. Slik løsner alle bladene. Du legger hele hodet i iiiiiiiiiskaldt vann en lang stund. Så sentrifugerer du dem i salatslynga, og putter det i crisper selett i kjøleskapet. Holder seg veldig bra, og du kan plukke de blader du trenger. (Den er også mindre enn avanti med colander). Fridgesmart egner seg veldig godt til gulrøtter, paprika og annet. Hilsen en kollega!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå