Gå til innhold

Står mellom to stykker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden i sommer skrevet med en gutt på Facebook og vi har funnet tonen. Vi har snakket med hverandre på webcam og snakket mye om å treffes, men det virker som det alltid er noe som stopper han fra å møte meg. Vi bor fire timer fra hverandre. Siden jeg har skrevet med han i flere måneder så føler jeg at jeg har litt følelser for han, til tross for at vi ikke har møtt hverandre enda. Men siden det stadig dukker opp noe som får han til å ikke møte meg så blir jeg til tider oppgitt og føler at jeg kanskje kaster bort tiden min. Nå snakker han igjen om å snart komme på besøk, men det tror jeg ikke før jeg får se det.

Nå er problemet at en annen mann har vist interesse for meg og som bor her hvor jeg bor. Han vil gjerne treffes.

Føler på en måte veldig på han første, da jeg er veldig interessert i han også og håper på å møte han. Men samtidig føler jeg at hele opplegget er dødfødt og at det er mer fremtid med han andre. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 827fd...e1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er ikke kjærester. Du kan fint treffe andre. Det bør du også gjøre hvis du kunne tenke deg å bli bedre kjent med den "lokale" Romeoen.

Du må også passe deg for å lage et glansbilde før du treffer noen. Det kan være helt annerledes i virkeligheten.

• Liker 2
Skrevet

Ikke få følelser for noen før du har møtt dem. Seriøst. Legg fra deg mobilen, ta en tur ut, rist det av deg. Det er fremstillingen deres av seg selv du har følelser for, ikke dem.

Anonymkode: ba955...788

• Liker 2
Skrevet

Har du møtt noen av disse? Eller er dette flørting via nett? Møt begge og få det ut av verden. De færreste gir deg samme følelse når du først møter dem. 

Skrevet
33 minutter siden, canacas skrev:

Har du møtt noen av disse? Eller er dette flørting via nett? Møt begge og få det ut av verden. De færreste gir deg samme følelse når du først møter dem. 

Jeg har møtt han ene som bor her, via jobben hans.

TS.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt han ene som bor her, via jobben hans.

TS.

Ok, og du liker han? Jeg syns du skal møte han andre også. Se om det er noe der eller ikke, ellers vil det bare (muligens) plage deg i etterkant. Husk at du ikke har noen forpliktelser til noen når du kun er på snakk. Det er ikke noe galt i å prate. Men begynner du å date bør du være ærlig om du treffer begge. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har siden i sommer skrevet med en gutt på Facebook og vi har funnet tonen. Vi har snakket med hverandre på webcam og snakket mye om å treffes, men det virker som det alltid er noe som stopper han fra å møte meg. Vi bor fire timer fra hverandre. Siden jeg har skrevet med han i flere måneder så føler jeg at jeg har litt følelser for han, til tross for at vi ikke har møtt hverandre enda. Men siden det stadig dukker opp noe som får han til å ikke møte meg så blir jeg til tider oppgitt og føler at jeg kanskje kaster bort tiden min. Nå snakker han igjen om å snart komme på besøk, men det tror jeg ikke før jeg får se det.

Nå er problemet at en annen mann har vist interesse for meg og som bor her hvor jeg bor. Han vil gjerne treffes.

Føler på en måte veldig på han første, da jeg er veldig interessert i han også og håper på å møte han. Men samtidig føler jeg at hele opplegget er dødfødt og at det er mer fremtid med han andre. Hva tenker dere? 

Opplevde også en jeg hadde sånn kontakt med i sikkert et år! Men alltid noe som kom i veien ved et møte. en gang sa han også at han nesten hadde kjørt til meg midt på natta i en vanskelig familiesituasjon. Men han gjorde det aldri. Jeg tror kanskje at han skjønte det ikke ville fungere. Han var 10 år eldre enn meg, jeg var 17-18. Så hadde vel han planer med jobben som gjorde at han ikke kunne gå så ungt. Tilslutt forsvant han ut av livet mitt. Fant ut at han kjenner flere i familien min sånn i ettertid og han bodde nærmere enn han først sa. Han er brannmann nå som har kommet litt høyere innen det. Fortsatt like kjekk selv 8 år etter. 

Hadde jeg vært deg hadde jeg slettet denne surrekoppen! Den som vil møte deg den gjør det! 

Anonymkode: 4ce5f...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...