Gjest Timaras Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Er på 1 måte glad for at det nå er bekreftet fra 3 andre naboer. Trodde jeg var virkelig på jordet i 1 år her .Hørte det ringte på døra på natta, ( våknet av det). Mente og høre noen sto pustet å peste utenfor soveromsvinduet mitt. Ja bor i 1 etg, og har soverom mot en svalgang, der alle kan ferdes. Dette foregikk på natta. Heldigvis, overhørte jeg flere naboer snakke om at de og hadde opplevd det samme som meg. PHU, pustet lettet ut, for da forsto jeg at jeg var ikke alene. Og da bestemte jeg meg for å ta opp kampen mot naboen, sammen med de 3 andre naboene. Jeg har fått det rolig, 1 annen nabo, fikk nok, og flyttet, den 3 naboen, tørr nesten ikke åpne ytterdøra si. Det tigges over en lavsko fra denne naboen. Vi 3 har snakket med styre, for å prøve å få hjelp. Politiet er visst å inne i saken, men det er ang en annen nabo. Som vi 2 andre har sagt, si fra vi stiller opp for å bevise om at det samme har skjedd oss. Slitsomt å bo slik. Går utover nattesøvnen. Og ikke snakk om fred i egen bolig. det stoppet ikke med dette. Prøvde også å presse seg inni boligen til meg, og naboen vegg i vegg, uten at vi ville ha naboen inn. I uken som var, så fikk jeg høre at naboen hadde vært og skapt ufred med tigging på en butikk i bygda. Da hadde politi blitt tilkalt, p.g.a bråk. Ikke alt som er enkelt. Nekter ihvertfall å la naboen vinne over oss, slik at vi 2 som er igjen må flytte. Skal ikke være slik at 1 nabo skal jage folk som naboen ikke får det som naboen vil med. Når naboen får et NEI fra oss, så blir det bråk. Trenger andre råd, om hvordan man skal finne tilbake til roen. Ikke alle passer å bo i blokk, det vet vi om fra før. Vi er vel heldig som bor i blokk. For nå har vi begynt å passe godt på hverandre vi som opplevde dette. Selv om aldersforskjellen er 40 år, jeg er yngst, av oss som er tilbake.. Så den eldste, trenger virkelig ikke dette bråket. Det er slitsomt. Viser å at når magefølelsen sier at noe ikke stemmer, så lytter jeg på den. Frem til nå har den stemt.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Er dette han med dobbeltgjenger på Lillehammer som du likte oppmerksomheten fra, eller er det en annen nabo? Anonymkode: e32c2...60a 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Anmelde nabo for trakassering. Anonymkode: 1b6b3...839
Gjest Timaras Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anmelde nabo for trakassering. Anonymkode: 1b6b3...839 Vi har kontroll på at vi kan det. Så vidt jeg fikk beskjed om , så vet visst politiet om saken nå. Og ser de stadig kjører forbi her å passer på. Vi blir passet på, vi 2 -3 som er igjen ( som vedkommende har plaget). Er flere eldre her, serru. jeg er sprek enda, så holder et øye med mine naboer, og stiller opp om jeg ser noe. Selv om jeg å blir plaget. Takk for tips.
Gjest Timaras Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette han med dobbeltgjenger på Lillehammer som du likte oppmerksomheten fra, eller er det en annen nabo? Anonymkode: e32c2...60a Nei nei, dette er en nabo i borettslaget jeg bor. Naboen her plager flere, vel mange. Oppmerksomhet er fint, men ikke når eldre mennesker ( 2 eldre) pluss 1 har flyttet p.g.a dette, føler utrygghet .
Gjest Timaras Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 (endret) 11 timer siden, Honey Dew skrev: Forsøk å få besøksforbud Til meg tørr naboen ikke ringe på mer. Brakk nesten en finger når jeg skulle fjerne hånden til vedkommrnde fra håndtaket på ytterdøra mi. Prøvde og jage vedkommende vekk. Etter mye om og menn fikk jeg lukket døra. Angret at jeg ikke ringte politi. Endret 16. november 2016 av Jaikkesant
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #8 Skrevet 15. november 2016 Høres skummelt og guffent ut. Glad det ikke er slik her. Hva med å installere overvåkningskamera på aktuelle steder? Anonymkode: 23b96...7a0 1
Gjest Timaras Skrevet 15. november 2016 #9 Skrevet 15. november 2016 (endret) 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres skummelt og guffent ut. Glad det ikke er slik her. Hva med å installere overvåkningskamera på aktuelle steder? Anonymkode: 23b96...7a0 Det har vært ubehagelig. Senest i dag var det enda en nabo som klaget sin nød over den naboen. Naboer har fått nok av dette ubehaget. I sommer turde vi knapt sitte ut. Endret 15. november 2016 av Jaikkesant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå