AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 altså.. jeg lurer på hvor man treffer disse såkalte milfene? noen forslag? Anonymkode: e57b9...029
Gjest Overrasket Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Svaret er vel at du starter denne tråden under eget brukernavn, og ikke anonymbruker?
teknosilje Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: altså.. jeg lurer på hvor man treffer disse såkalte milfene? noen forslag? Anonymkode: e57b9...029 Der kvinnfolk som er 20 år eldre enn deg er. Treningssenter, kafé, jobb, ute på byen, kino, butikken, bhg osv... Altså, det er jo kvinnfolk overalt! 2
helt_vanlig_mann Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Jeg vil si det er ganske stor sansynlighet å treffe noen i barnehagen 2
Gjest Ludolek Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 5 timer siden, helt_vanlig_mann skrev: Jeg vil si det er ganske stor sansynlighet å treffe noen i barnehagen Jepp, det er når vi prøver kle på ungen og stappe klissblaut regntøy(med eller uten bleielekkasjer) oppi sekken etter en lang dag på jobb med tilhørende lavt blodsukker på alle og enhver at vi er mest gira på å få oss et ligg med en hot hunk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå