Gå til innhold

Foretrekker du film eller tv serier ?

FA  

24 stemmer

1. 1. FA

• Film
      2
    • Tv Serie
      14
    • Begge deler
      8

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)

Foretrekker du film eller tv serier ?

Endret av Eugene Onegin
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Liker begge deler like godt.

Skrevet

Hos meg går det i faser. Akkurat nå, foretrekker jeg tv-serier, men så er det kanskje fordi jeg har oppdaget serien lost, og blitt hekta. 

Gjest Jacklost
Skrevet

Begge deler :) Kunne du lagt til et alternativ for det?

Skrevet

Tv-serien.  Føler jeg kaster bort tid med å se film, fordi de er så lange.  Det argumentet er selvsagt ikke gyldig når jeg ser 5 serieepisoder i slengen 😆

• Liker 1
Skrevet

Jeg valgte begge deler, men jeg tror jeg foretrekker film framfor serier. Til syvende og sist vet jeg egentlig ikke.

Skrevet

Jeg verdsetter begge deler jeg. Jeg føler at jeg kan slappe mer av med tv-serier da. Med film må man fokusere litt mer :) Noen ganger er jeg i en tv-serie fase mens andre ganger filmfase.

Anonymkode: fe9d6...a31

Skrevet

Liker begge deler.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

TV-serier. Filmer er for lange og jeg blir rastløs,  samtidig varer historiene over lengre tid i TV-serier slik at man får mer av det gode.

Anonymkode: b8e33...74a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TV-serier. Filmer er for lange og jeg blir rastløs,  samtidig varer historiene over lengre tid i TV-serier slik at man får mer av det gode.

Anonymkode: b8e33...74a

Samme her. Det skal mye til før en film klarer å holde på min oppmerksomhet gjennom hele handlingen. 

Gjest Jacklost
Skrevet
25 minutter siden, Sulosi skrev:

Samme her. Det skal mye til før en film klarer å holde på min oppmerksomhet gjennom hele handlingen. 

TV serier varer jo mye lengre enn en film :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...